Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem, mianowicie zapomniałam wczoraj zdjąć ogłoszenia które już zostało sprzedane i klient zamówił produkt na odbiór osobisty i Allegro to zaliczyło jako zakup i teraz muszę zapłacić prowizję od sprzedaży. Czy mogę jakoś anulować zamówienie lub osoba która zamówiła żeby nie było żadnej prowizji?
@doroteczka1982 Teoretycznie mozesz o to wystąpić, ale poniewaz to z Twojej winy nie doszło do skutku - mogą nie przyznać zwrotu opłaty transakcyjnej.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d
@doroteczka1982 Tak, możesz. Poproś o anulowanie prowizji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się o jakiś dowód na rezygnację kupującego i dołącz go do wniosku. Niech kupujący Ci napisze, że rezygnuje z zakupu.
Jako sprzedawca nie możesz anulować zakupu, musisz dogadać się z kupującym, zwrócić mu kasę.