Jak odzyskać opłatę za transakcję z której klient zrezygnował a wybrał płatność przy odbiorze ?

ang2011
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2023
16:43
Kupujący przy zakupie wybrał odbiór osobisty płatność przy odbiorze , po czym nie pojawił się po towar . Po moim kontakcie z nim stwierdził że udało mu się kupić gdzie indziej i rezygnuje z zakupu . Jak odzyskać opłatę za obsługę transakcji ?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2023
16:46
Należy napisać o zwrot, dobrze mieć jakiś dowód na jej brak: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
oznacz moderatorów

ang2011
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2023
16:49
Dziękuję , zadzwoniłem do kupującego i potwierdził że na czacie napisze o anulacji . Może to wystarczy
oznacz moderatorów