Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam perfumy za 179 zł,klientka zapłaciła przesyłkę z kurierem,ponieważ przed świętami był problem z zamówieniem kuriera,jestem prywatnym sprzedawca,najpierw zamawiałam DPD za posrednictwem Sendit-jednak kurier nie dotarl akupująca nalegała na szybka dostawe wiec przez allegro zamówiłam kuriera UPS-kurier UPS nie zastał mnie w domu i umówił sie po odbiór po południu jednak również nie dotarł-gdyż "zapomniał sobie".Kupujaca zrezygnowała z zakupu.Pieniadze jej odesłałam,wraz z kosztami przesyłki.Wysłałam do allegro o zwrot prowizji myslac,ze automatycznie dostane zwrot za kuriera.Niestety dostałam odmowę zwrotu prowizji,a co z kosztami kuriera to nie wiem choc to niemałe sumy,Co robić ???
@fiolek79 Od odmowy zwrotu prowizji możesz się odwołać tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.
W sprawie zwrotu opłat za kuriera kontaktuj się z firmą kurierską.
@fiolek79 Na AL niema prowizji tylko oplata transakcyjna, dobrze mieć potwierdzenie rezygnacji z zakupu.