Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jak skontaktować się z kupującym na Allegro lokalnie w celu finalizacji transakcji.
Wpłata wpłynęła ale nie mam adresu i nr tel. Kupującego gdzie wysłać zakupioną rzecz.
Na wiadomości przez czat nie odpisuje.
Prosze o poradę co zrobić?
Nie masz powiadomienia e-mail o zakupie z danymi kupującego? Poproś o pomoc Allegro na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=70d99e7b-80c7-411c-bb2f-1ea90a88d7e8
Nie , nic nie mam oprócz nazwy ( nicka) kupującego. 0 innych danych.
Żadnego maila oprócz tego ,że licytacja się zakończyła nie otrzymałam.
Formularz do kontaktu allegro juz wypełniłam.Otrzymałam wiadomość .że przyjęli zgłoszenie i to tyle.Jak długo trzeba będzie czekać na odp. nie wiem , a klient zapewne chciałby dostać zapłacony przedmiot szybko, ale jak mu go wysłać skoro nie wiadomo gdzie???
Czas oczekiwania to około 24 godziny. Napisz jeszcze raz na czacie z tego samego linku powyżej, odpowiedź otrzymasz po chwili.
Napisałam i odpowiedzieli , że jeżeli kupujący nie zapłacił przez PayU to jest to niezgodne z regulaminem i żadnych danych do wysyłki nie otrzymam. Jedyne co mogą zrobić to wysłali wiadomość do kupującego,że proszę o kontakt z nim.
Czy kupujący odpowie na wiadomość tego nie wiem? Chcę wysłać zapłacony przedmiot i nie mogę, to jakiś absurd dla mnie.
Strasznie to wszystko zagmatwane na tym allegro lokalnie i trudne zarówno dla sprzedających jak i kupujących.
Pierwszy raz coś w ten sposób sprzedawałam poprzez licytację na allegro lokalnie i nie wiedziałam,że będzie z tym tyle problemów . Nie wiedziałam też, kupujący może zapłacić przez PayU za licytację .
To bardzo ciekawe, co Allegro Ci odpowiedziało, bo kupujący nie ma obowiązku płacić przez PayU, żaden punkt regulaminu nie zabrania płacić bezpośrednio na konto sprzedawcy. Poza tym przy wpłacie bezpośrednio na konto, gdy kupujący nie otrzyma towaru po zakupie na Lokalnie, może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących - wystarczy wtedy okazać Allegro dowód wpłaty.
Musisz teraz uważać, bo po pięciu dniach bez wpłaty przez PayU licytacja odnowi się automatycznie i następne osoby będą licytować. Zakończ ofertę natychmiast po wznowieniu, zanim pojawią się nowe oferty kupna.
Ok, bardzo dziękuje za info.
taką dostałam odpowiedz od allegro
zapłacilem i nie dostałem towaru wysłałem kopię przelewu i nic . sklep E R O P T E K A milczy
@waldii2010 Otwórz dyskusję z sprzedawca, jak zwykle Allegro to tu https://allegro.pl/dyskusje/nowa, jak AL tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE ma 24 godz na odpowiedz.
@LEW433 Ze sprzedawcą. Pisz tak, inaczej ciągle będziesz robił błędy językowe 🙂
@xyz96 Błąd to zrobili inni produkując coś takiego ......zwracaj uwagę innym, do mnie się nie odnoś.
@LEW433 Trudno cię zrozumieć. Popełniasz błąd językowy od dawna pisząc "z sprzedawcą", zamiast "ze sprzedawcą". Zobacz jak pisze Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/kontakt-ze-sprzedajacym-YLkxdB0l1t8 Zrozumiałeś?
@aliiegro "Napisałam i odpowiedzieli , że jeżeli kupujący nie zapłacił przez PayU to jest to niezgodne z regulaminem i żadnych danych do wysyłki nie otrzymam." - a któryż to punkt regulaminu o tym mówi i jak to się ma do tego, że "kupujący" (mimo że nie zapłacił) Twoje dane osobowe otrzymał w mejlu od allegro?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@aliiegro A nie masz na przelewie danych człowieka?