Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący dokonał zakupu produktu, pieniądze już zostały przelane na moje konto bankowe lecz musiałam zrezygnować z sprzedaży i zwróciłam kwotę przelewem na konto kupującego.Co zrobić żeby usunąć to zamówienie z mojego profilu? Należy zgłosić zwrot czy jak? Proszę o pomoc
brzydko postąpiłaś , ale za karę masz prowizję do opłacenia .
@Client:94957206 nie można usunąć tej transakcji z historii i z zakładki na Allegro Lokalnie.
Ale to Allegro będzie domagało się wysłania przesyłki ?
@Client:94957206 nie, nie będzie. Skoro zwróciłaś wpłatę kupującemu to wszystko ok.
Możesz przesłać prośbę o zwrot prowizji za pomocą formularza, gdy wybierzesz kontakt przez e-mail będziesz mogła dodać załącznik do wiadomości, dołącz tam potwierdzenie zwrotu dla kupującego. Doradca rozpatrzy Twoje zgłoszenie.
O prowizje możesz napisać, jak masz dowód na zwrot środków.
Gdzie napisać?