Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Nie mogłam wysłać kupującemu przedmiotu, który kupił na allegro lokalnie, jako, że był zbyt duży gabarytowo w stosunku do metod wysyłek jakie można wybrać na allegro. Ostatecznie w wyniku dyskusji jaką kupujący za pomocą allegro rozpoczął, dogadaliśmy się, że zwrócę mu środki na konto, co też polecał mi kontakt z allego, i co uczyniłam.
W tym momencie allego żąda opłaty za transakcję, która nie doszła do skutku. Kontaktowałam się z opisem sprawy i zapytaniem jak można anulować tą opłatę na allego lokalnie, ale nikt nie raczy mi z allegro odpowiedzieć...
Czy ktoś miał taką sytuację i może poradzić co zrobić?
Dziękuję i pozdrawiam
@Client:39756678 na Lokalnie nie ma prowizji jest bezzwrotna opłata transakcyjna za obsługę 😞 możesz próbować pisać o zwrot jak dobrze uzasadnisz mogą zawrócić ale nie muszą 😞
@Client:39756678 O zwrot prowizji piszesz tu, załącz jakieś potwierdzenie że do transakcji nie doszło, zwracają: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dzięki!