anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wysłać Paczkę z Inpost Allegro lokalnie drugi raz.

Client:126173250
#1 Nowicjusz#

Klient zakupił produkt jednak go nie odebrał i paczka wróciła do mnie.

Czy mogę wysłać paczkę ponownie z tej samej etykiety / jak wygenerować nową etykietę.

Klient kupił też przez allegro smart! jeśli to coś zmienia.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:126173250. Niestety nie można drugi raz wysłać paczki z tą samą etykietą lub wygenerować kolejnej etykiety do tego zamówienia.

W tej sytuacji powinieneś skontaktować się z kupującym i ustalić dalsze kroki (np. rozliczenie kosztu ponownej wysyłki własnej). Nową etykietę możesz wtedy wygenerować samodzielnie, bezpośrednio na stronie przewoźnika. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów