Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam grzejnik olejowy. Otrzymałam produkt popsuty. Nieopatrznie przy określaniu zwrotu - wskazałam paczkomat. Niestety wymiary grzejnika uniemożliwiają mi odesłanie go do sprzedawcy i nie mogę zmienić zwrotu na kuriera. Jak z tego wybrnąć? Zapłaciłam za produkt, zapłaciłam za dostawę i zapłaciłam za zwrot. Czysty zysk dla oszusta który prowadzi biznes w Allegro.
Po pierwsze, jak zamówiony produkt miał wadę, to się go reklamuje, a nie zwraca (ustawodawca wyraźnie stwierdził, że za wszelkie usterki i wady w zwracanym towarze odpowiada kupujący).
Po drugie. Nie możesz nazywać nikogo oszustem, bez prawomocnego wyroku sądu. Poza tym jakie masz dowody na to, że sprzedawca celowo wysłał zepsuty produkt.
Po trzecie. Za wybór metody zwrotu i jego opłacenia odpowiada wyłącznie kupujący. W przypadku Smarta, koszt odesłałania pokrywa Allegro. Sprzedawca nie uczestniczy w procesie wysyłki od klienta w ramach Smart.
@1baret złóż reklamacje do sprzedawcy i niech on zleci odbiór grzejnika jak będzie potrzebował do wydania decyzji reklamacyjnej. J
Nie zwracaj popsutego produktu, bo sprzedawca może uznać, że usterka jest z Twojej winy i nie dostaniesz zwrotu pieniędzy.
Popsuty przedmiot się reklamuje i to sprzedawca wtedy płaci za odbiór od Ciebie lub decyduje, że uznaje reklamację bez odsyłania.
W zakładce kupione masz opcje'zgłoś problem z produktem', tam należało zgłosić sprzedawcy reklamację. Po kliknięciu 'zwrot' towar nie jest już Twój, więc nie wiem jak z tego wybrnąć. Zapytaj sprzedawcy czy możesz zmienić 'zwrot' na reklamację'
Zmień to na reklamację, zwrot to opcja w której sprzedajacy może Ci potrącić zwrot, wybierz dyskusję i pomoc Allegro, sprzedajacy musi sam odebrać jak chce: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa