Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez pomyłkę podałem błędny paczkomat do wysłania przesyłki chciałbym to zmienić ale nie wiem jak.
@KSerwiSP Cześć. Nawet jeśli wprowadziłeś błędny adres Paczkomatu nadawczego, to będziesz mógł nadać przesyłkę z innego Paczkomatu. Najważniejsze jest prawidłowe wprowadzenie Paczkomatu odbiorcy.
Jeśli pod Paczkomatem napotkasz na jakieś problemy, to skontaktuj się bezpośrednio z infolinią InPost. Numer Infolinii: 722 444 000 lub 746 600 000.
Jeśli jednak masz na myśli to, że wprowadziłeś niepoprawny adres Paczkomatu odbiorcy, to podaj mi proszę numer tego zamówienia i anuluję tę etykietę.
Mam taki sam problem - błędny adres paczkomatu nadawczego. Problem przy paczkomacie występuje bo nie rozpoznaje kodu. Chciałabym więc wygenerować jeszcze raz nową etykietę. Proszę o usunięcie błędnej etykiety.
Hej @alexxandria, odpisałam już tutaj - etykieta została usunięta, możesz ją ponownie wygenerować.