Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, jak wyżej. Ktoś kupił moje produkty z odbiorem osobistym i zapłatą przy odbiorze i nie odzywa się w sprawie sprzedaży. Po jakim czasie dojdzie do anulowania sprzedaży i czy w ogóle będzie taka możliwość?
@sojkaa nie udostępniaj takiej opcji bo nic nie zrobisz, chyba że kupujący Ci odpisze że rezygnuje, zakup nie anuluje się a Ty nie masz jak udowodnić że nikt nie odebrał 😞
Nie masz kontaktu to nie wysyłaj i nie udostępniaj takich wysyłek, pobierze Ci prowizję i trudno odzyskać.
@sojkaa, cześć 🙂 To zakupy z dzisiaj, prawda? Proszę Cię o cierpliwość, być może kupujący sfinalizuje zamówienie. Jeśli nie uda Ci się z nim skontaktować, możesz napisać do nas i poprosić o anulowanie opłaty za sprzedaż, a następnie wznowić ofertę używając opcji "wystaw podobne". 🙂