Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił przedmiot w podobnym czasie w którym sprzedałam go na innej platformie. Nie zdążyłam usunąć ogłoszenia Allegro Lokalnie. Jak anulować zamówienie i zwrócić pieniądze kupującemu??
Bardzo proszę o szybką i rzeczową odpowiedź. pozdrawiam
@oksana87 Cześć. Skontaktuj się proszę z klientem i poinformuj go o tej sytuacji, a także poproś o dane i numer konta do zwrotu wpłaty.
Witam, mam podobny problem. Nie jestem w stanie zrealizować dla kupującego doładowania (bo wyczerpałem już limit w tym miesiącu). Czy jedyną opcją zwrotu środków jest podanie nr konta przez kupującego ? Co ze zwrotem prowizji Allegro ?
@Krzynioboy możesz zwrócić kasę przez Allegro finanse i poprosić o zwrot prowizji. Chyba że to sprzedaż na Lokalnie to wtedy tylko możesz zwrócić na wskazane przez kupującego konto bankowe.
Co do wniosku o rabat transakcyjny na zwykłym allegro to tutaj masz szczegóły
A na Lokalnie napisz tu może oddadzą