Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący po zakupie przedmiotu i otrzymaniu go napisał, że przedmiot nie działa. Jak funkcjonują zwroty na Allegro Lokalnie? W jaki sposób kupujący może zwrócić przedmiot? Czy otrzymam zwrot prowizji za sprzedany przedmiot?
Zwrot czy reklamacja? Zwrot od prywatnego sprzedającego tylko za jego zgodą i kupujący odsyła sam a ty mu zwracasz środki >najlepiej przez Allegro i piszesz o zwrot prowizji.
Dziękuję za odpowiedź.
klient napisał nie działa więc zgłosił reklamację
napisz mu że wymagasz odesłania przedmiotu na wskazany adres oraz że rozpatrzysz w terminie 14 dni, nie odeśle przedmiotu odrzucasz reklamację z powodu nie wysłania towaru na reklamację, odeśle to sprawdzisz co nie działa i czy nie działa z winy klienta czy samo się popsuło potem podejmiesz decyzję czy uznajesz i zwracasz kasę czy odrzucasz reklamację z uzasadnieniem dla klienta
Dziękuję. Bardzo pomocna wiadomość.