Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hejka, 05.04 sprzedałem kartę graficzną, normalnie działała u mnie i wszystko było cacy, bodajże we wtorek kupujący ją odebrał, problem zgłosił dziś, a mianowicie że karta migota podczas normalnego użytkowania (u mnie taki problem w żaden sposób nie występował). Kupujący chce zwrot towaru bądź połowę kwoty, teraz pytanie co mam robić w tej sytuacji, z kartami zdarza się tak że jest problem sterowników czy przewodu a nie samej karty, po takim czasie kupujący mógł sam ją uszkodzić? Co mam zrobić?
@HumanoCZ Cześć. 🙂 Kupujący składa reklamacją i nawet jako sprzedający prywatny musisz ją rozpatrzyć i wydać decyzję reklamacyjną. Poproś kupującego o więcej informacji i np. nagranie ekranu podczas użytkowania lub odesłanie karty, żeby ją sprawdzić.
A jestem w stanie gdyby się okazało że nie jest uszkodzona odmówić tej reklamacji? Co gdy kupujący ją uszkodził? Mam mieć uszkodzony produkt i zwrócić pieniądze?
@HumanoCZ Po oględzinach wydajesz decyzję reklamacyjną — albo reklamację rozpatrujesz pozytywnie, albo negatywnie. Musisz uargumentować swoją decyzję.
@HumanoCZ Zdalnie karty graficznej nie sprawdzisz więc musisz poprosić o jej odesłanie do sprawdzenia. Kartę musisz sprawdzić w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych i wydać decyzję czy uznajesz czy odrzucasz reklamację.
@HumanoCZ Czasem powody takiego zachowania karty mogą być bardzo prozaiczne. Zacznij od poproszenia kupującego o sprawdzenie:
- innego przewodu sygnałowego
- innego gniazda w monitorze
- ponownej instalacji sterowników
- dopytaj jaki ma zasilacz i sprawdź czy jest on wystarczający dla tej karty
Jeśli problem nie zniknie to poproś o odesłanie karty i sprawdź ją u siebie.