Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem kamerkę przez allegro lokalnie.
tutaj opis:
Sprzedam kamerę GoPro Hero 4 silver. Kamera ma wbudowany wyświetlacz LCD z którego można nią sterować i przeglądać zdjęcia i filmy. Po podłączeniu kamery do aplikacji w telefonie przez wifi można ją zdalnie sterować. Kamera jest w idealnym stanie, ciężko dopatrzeć się jakichś otarć czy zarysowań. Działa bez zarzutu. W zestawie: bateria, kabel do ładowania, futerał.
Kupujący chce ją zwrócić ze względu na niezgodność z opisem. Mianowicie z kamerką nie było klapki do zaślepienia portu usb gniazda karty sd. Jest to część odłączana nie połączona trwale z kamerą. Na zdjęciach nie ma tego elementu. Odpisałem że mogę ją dosłać na mój koszt. Ale kupujący upiera się że ma prawo do zwrotu bo w opisie tego nie zaznaczyłem.
Czy mogę powołać się na zdjęcia, które zamieściłem jako część opisu tylko w innej formie?
2. Kabel do ładowania baterii nie jest oryginalnym tylko zamiennikiem. Kupujący znowu zaznacza że w opisie tego nie wspomniałem.
Czy to ma znaczenie jeżeli głównym produktem jaki sprzedaję jest kamera. Akcesoria, które dodaje to tylko dodatek do produktu, który jest w tytule aukcji?
@kanareks Jest to reklamacja a nie zwrot, niezgodność z opisem i musisz ja rozpatrzyć, możesz uznać albo nie.
Co jeśli nie rozpatrzę pozytywnie? Kupujący założył już ze mną dyskusję.
@kanareks Zapewne Allegro stanie po stronie kupującego(większość przypadków), może złożyć wniosek do POK, jak otrzyma zwrot to Allegro będzie domagało się od ciebie. Możesz także pomniejszyć zwrot kupującemu o koszty np, uszkodzenia albo .... Reklamację musisz rozpatrzyć.
@kanareks proponuję Ci przyjąć reklamację i ją rozpatrzyć bo może się okazać bolesną nauczką 🙂 a czy uznasz czy nie to już Twoja decyzja, zwrotu jako zwrotu nie musisz przyjmować jako osoba prywatna ( nie podlegasz pod ustawę konsumencka ) ale reklamacje musisz rozpatrzyć 😞
@kanareks Na przyszłość opisuj przedmiot dokładniej. Teraz złożoną reklamację uznaj albo odrzuć. Jeśli uznasz, oddaj kupującemu całą wpłatę i koszt odesłania sprzętu. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, odpowiadasz za wady i niezgodności z rękojmi. Jeśli reklamację odrzucisz, kupujący może złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a jeśli ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów. Były tu opisywane przypadki blokady kont w podobnych sytuacjach. Przy uznanej reklamacji niczego nie możesz pomniejszać kupującemu, jak wyżej błędnie pisze lew433.
Odrzuć tą reklamację, jeśli wydałeś towar zgodnie z opisem jak i zdjęciem to wykonałeś zamówienie poprawnie
Nikt nie będzie opisywał że czegoś nie ma bo mógłbym dodać że w tym aparacie nie ma prądu, zdjęć, karty pamięci, poduszki, kubka kawy i miliona rzeczy
Jak czegoś nie ma w opisie to znaczy że tego nie ma koniec kropka, klient doskonale wiedział co brał i teraz kombinuje żeby coś wyciągnąć jeszcze
Jeśli Allegro uzna rekompensatę POK, to zrobi to niezgodnie z prawem