Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro Lokalnie - opłata za obsługę transakcji 8d5eb380-592a-42de-9a46-4eec14480643
-47,40 zł Zgłoszenie nr "10565532" [ ref:_00D24aE05._5003V5jr9O:ref ]
Hej, czy może mi ktoś tu pomóc?
Ktoś kliknął sobie w moją wystawioną na sprzedaż torebkę i zaznaczył sposób dostawy: odbiór osobisty – płatność przy odbiorze (kupująca oddalona ode mnie 200 km). Zadzwoniłam. Pani tylko 1 raz odebrała ode mnie telefon i powiedziała, że tak SOBIE KLIKNĘŁA PRZEZ POMYŁKĘ. Allegro naliczyło mi prowizję prawie 50 zł za transakcję, której nie było.
Allegro w celu anulowania prowizji żąda „Odstąpienia od umowy” przez Kupującego. „Kupująca” nie odpowiada na moje prośby, maile, smsy, nie odbiera telefonu.
Rozmawiałam z 3 konsultantami na Czacie. Jedna z konsultantek napisała, że Allegro wyśle wezwanie do zapłaty do Kupującego. Jak mniemam bez skutku.
Od jakiegoś czasu kontaktuję się z Allegro przez maila allegro.kontakt@allegro.pl. Wysłałam 5 maili opisałam szczegółowo sytuację, załączyłam wszystkie screeny. Wszystko na próżno. „Konsultant” jest chyba botem, który jak zacięta płyta odpowiada, że kupujący ma przysłać „Odstąpienie od umowy”.
Ktoś kliknął sobie dla zabawy w mój towar. Nie było SPRZEDAŻY, nie było PŁATNOŚCI, nie było ODBIORU, Pseudo-Kupujący nie reaguje na moje wezwania ani wezwania Allegro a ja mam za tę zabawę zapłacić prawie 50 zł? Za co?
Chcę nadmienić, że ww. torebkę sprzedałam 2 dni później bez żadnych komplikacji na Vinted z zachowaniem wszystkich środków chroniących zarówno Kupującego jak i Sprzedającego.
W razie potrzeby mam wszystkie screeny z przeprowadzonych rozmów, maili jak również dowód na to, że torebka nie została sprzedana na Allegro.
Proszę o pomoc i anulowanie niesłusznie naliczonej prowizji.
@natkafil Warunkiem zakupu na AL jest zapłacenie w ciągu 5 dni Nie zapłaci nie ma zakupu .Ty możesz pisać o zwrot opłaty transakcyjnej. W regulaminie AL jest to napisane.
Bzdura, po wybraniu odbioru osobistego naliczana jest prowizja.
Nie. Informacja o pobranej prowizji była na moim koncie chyba już 2 dni później. Nie było transakcji a prowizję naliczyli.
lew433 lew433 owszem , ale przy wyborze przesyłki za pobraniem lub odbioru osobistego jeśli natkafil takie oferuje opłata naliczana jest od razu
@mdrogeria No to nie ma zwrotu ale wystawiając warto wiedzieć.
To znaczy, że to jest oszustwo. Firma pobiera pieniądze za coś czego nie ma. Towar został sprzedany też gdzie indziej. Gdzie można się kontaktować z Allegro? Gdzie wysłać reklamację? Czy Allegro obsługują same boty? Jestem bezradna. 😞
spokojnie natkafil świat się jeszcze nie zawalił . Napisz przez allegro - pomoc , wybierz odpowiedzi temat , załącz screny dokladnie opisz sytuację i jest duża szansa , że oplatę cofną
Dzięki. Spróbuję jeszcze tam. Ale to chyba jest właśnie ta pomoc przez którą się właśnie kontaktuję allegro.kontakt@allegro.pl. Sprawdzę jeszcze. Ale dzięki. 🙂
I co może mu oddadzą na AL to tak nie do końca tam są inne reguły ? pisać trzeba może się uda ale to nie prowizja tylko jakaś inna forma haraczu podobno bezzwrotna .
Na AL, pisane wielokrotnie, są reguły z westernu a nie "regulamin" jak tu "najmądrzejsi" polecają.
Napisz konsultantowi, że kupująca nie odebrała towaru, nie zapłaciła za niego i że odstąpiła od umowy przez telefon. Niech sobie ją zapytają, czy zapłaciła za ten towar, mają do niej kontakt. Jeśli potwierdzi, że zapłaciła, prowizja będzie naliczona słusznie, jeśli takiego potwierdzenia nie będzie, pobranie prowizji będzie ze strony Allegro nieuczciwe.
Pisałam na czacie, wysłałam 5 maili na kontakt Allegro. Nikt nie reaguje. Nikt nie chce podać mi PODSTAWY PRAWNEJ na jakiej została naliczona mi prowizja. Czy to jest jeszcze prawo czy gangsterka, która zabiera ludziom pieniądze w świetle prawa i nic nie można z tym zrobić. 😞
@natkafil, wystawiaj na AL jako ogłoszenia, niech ludzie piszą/dzwonią a płacą poza 🙂
wiesz, że jest jeszcze z 8 serwisów gdzie możesz sprzedać swoje niepotrzebniaki 😛
Rozwiązaniem jest nie udostępniać domyślnie możliwości wysyłki za pobraniem lub odbioru osobistego w ofercie. Jeśli Kupujący będzie chciał z takiej opcji skorzystać to najwyżej się skontaktuje. A tak, to mogą klikać ile chcą. Jeśli w ciągu 5 dni nie zapłacą, to po prostu wystawi się ofertę od nowa jakby nic się nie stało.