anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał przesyłki i wróciła do mnie, jak ponownie ją nadać?

gus7
#8 Zapaleniec#

Kupujący nie odebral paczki z powodu wyjazdu. Nalega na ponowne wysłanie.  Czy mogę użyć tej samej etykiety? Mam darmową wysyłkę,allegro dodaje od siebie za wysyłkę . Poradźcie czy kupujący ma dosłać kasę na koszt wysyłki czy mogę drugi raz wydrukować tą samą etykietę?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

@gus7 Tej samej etykiety nie możesz użyć. Klient powinien dopłacić za kolejną wysyłkę. 

Spróbuj tej metody;

Należy zrobić tak:

  1. Być zalogowanym na stronie manager.paczkomaty.pl
  2. Przejść do zakładki "Import Allegro InPost"
  3. Zmienić typ pokazywanych przesyłek z "niewygenerowane" (domyślne) na "wygenerowane"
  4. Wtedy pokażą się wszystkie wygenerowane przesyłki
  5. Zaznaczyć Kupującego i postępować jak przy generowaniu pierwszego listu, czyli "przygotuj" i "opłać"
  6. Powtarzać aż do uzyskania odpowiedniej ilości listów przewozowych

 

oznacz moderatorów

gus7
#8 Zapaleniec#

Jak podać nr.konta,w wiadomości chyba nie można 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@gus7 " Mam darmową wysyłkę,allegro dodaje od siebie za wysyłkę" Pamietaj że darmowa etykieta jest tylko jedna. ( chyba że decyzją allegro otrzymasz drugą)

@xyz96  ma racje co do metody kolejnej dostawy niemniej nalezy pamietać że ta kolejna wygenerowana etykieta już bedzie płatna ( oi le nie otrzymasz kolejnej etykiety od allegro). Wówczas koszty tej przesyłki musisz ustalic z kupującym

Innym sposobem jest zwrot dokonany przez kupującego i ponowny zakup tych samych przedmiotów. Wówczas pojawi sie kolejna darmowa etykieta a za anulowany zakup zwracasz wpłate.

oznacz moderatorów

gus7
#8 Zapaleniec#

Jeszcze dopytam,jeśli kupującą dokona anulacji to czy prowizja z Allegro lokalnie zostanie również anulowana?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@gus7 A to chodzi o Lokalnie? Trzeba było od razu napisać. Tam nie pobierzesz nowej etykiety na stronie Allegro. Możesz to zrobić na stronie przewoźnika. O zwrot prowizji możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz pisemną rezygnację klienta z towaru i dowód zwrotu wpłaty. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Można. Podawanie numerów kont bankowych nie jest zabronione. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gus7 ponieważ chodzi o Allegro Lokalnie to rozwiązaniem może być ponowne wystawienie oferty i zakup. Wtedy będzie możliwe wygenerowanie nowej etykiety.
Opłata za obsługę transakcji na Allegro Lokalnie jest bezzwrotna, ale możesz napisać do nas tutaj i załączyć dowód rezygnacji z zakupu kupującego oraz zwrot środków dla niego. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie.
Kupującemu możesz więc zaproponować dwa rozwiązania, albo ponowny zakup i tutaj warto sprawdzić czy w ramach promocji przesyłka również będzie za darmo, bo limit wynosi 5 przesyłek, albo dopłatę pokrywającą koszt nowej przesyłki. Wtedy etykietę będziesz mogła wygenerować na stronie przewoźnika, upewnij się proszę jaki będzie jej koszt, nie wiem, którego zamówienia to dotyczy, więc może to być np. większy gabaryt. Numer konta możesz podać kupującemu na czacie Allegro Lokalnie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gus7
#8 Zapaleniec#

Dziekuje wszystkim za odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów