Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wystawiłem na licytację przedmiot. Przedmiot został wylicytowany przez osobę X. 17 maja. Od tego czasu do dzisiaj (21.05) kupujący nie wybrał metody płatności. Nie odpowiada na wiadomości. Nie ma z nim kontaktu.
Co mam zrobić?
Rozumiem, że nie mogę anulować sprzedaży oraz nie mogę wystawić przedmiotu jeszcze raz?
@Mp3search Kupujący ma 5 dni na zapłatę. Po tym czasie, jeśli nie zapłaci, licytacja odnowi się automatycznie z ceną wywoławczą, a prowizja nie zostanie naliczona.
Możliwe że jest to kolejny licytujący tylko dla zabawy i wcale nie ma zamiaru płacić wiedząc że mu tak wolno i jest za to bezkarny .Na lokalnym allegro po 5 dniach sama się wznowi a na zwykłym allegro po 7 dniach sam musisz pisać o zwrot prowizji i wystawiać ponownie.