anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie zapłacił za zakupy i nie ma z nim kontaktu, Allegro potrzebuje odstąpienia od umowy

Idź do rozwiązania
kola_cola
#8 Zapaleniec#

Witam,

Jakiś czas temu wystawiłem w dziale części samochodowe pewien przedmiot, kilka dni później zakupu dokonała osoba z podejrzanymi danymi z litwy (mieszkająca 1000km dalej niż oferowany przedmiot). Oczywiście jak można się domyślić kupujący nie podjął żadnej próby kontaktu. Ja próbowałem wielokrotnie - bezskutecznie.

Napisałem do allegro celem anulowania tej sprzedaży z uwagi na dane kupującego, przy tej okazji poznałem chyba cały dział "czatu" gdyż łączny czas spędzony na korespondencję z osobami tam pracującymi mogę określić na 4-5h. Każdego dnia konsultanci odpowiadali zupełnie inaczej, raz ze anulują ale musi minąć pewien czas (7dni), później że mam wyznaczyć kupującemu ostateczny termin na odbiór, a po tym czasie sprzedaż zostanie anulowana. kilka razy "wzywali" kupującego do kontaktu. Oczywiście postępowałem zgodnie z wytycznymi, co prowadziło tylko do zbywania mojej osoby i odwlekania sprawy w czasie. Przy ostatniej próbie kontaktu otrzymałem ostateczną odpowiedź, że kupujący musi przesłać potwierdzenie, że anuluje wówczas oni również anulują transakcje ( no ciekawe jak miałbym to uzyskać jak dane wyglądają na fałszywe i brak odpowiedzi ze strony kupującego).

Jestem wiele lat na portalu allegro jednak takiego braku wsparcia się nie spodziewałem. Rozumiem, że prowizja się należy ale od faktycznej sprzedaży, a nie dorabianie się jeszcze za pomocą nieuczciwych kupujących!!!

Przestrzegam wszystkich przez wystawianiem na allegro lokalnie, a sprawa zostanie zgłoszona do UOKIK z uwagi na niedozwolone postanowienia umowne ( jedynie po anulowaniu przez kupującego może nastąpić zwrot ).

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kasi_ak
#12 Orędownik#

Allegro lokalne to niestety jest jakis ,,nowotwor". W przypadku braku wplaty w ciagu 5 dni transakcja uznana jest za niewazna i aukcja powinna sie odnowic. Co nie zmienia faktu ze cala idea tego all lokalnego jest po...... obecne Allegro nie jest juz tym czym bylo 10 lat temu, polskie prawo stawia kupujacego na wygranej pozycji i stad taki cyrk...mozna licytowac i olac...skladac **piiip**yczne reklamacje...komentowac niedoszle do skutku ze swojej winy transakcje itd.itp. A Ty ,,frajerze" plac i placz i sprobuj byc nieuprzejmy to Ci oceny obniza😉

oznacz moderatorów
kola_cola
#8 Zapaleniec#

Nigdy wiecej nie wystawie nic na portalu lokalnie, w tym przypadku dalem sie zlapac allegro. Ale nie mam zamiaru placic prowizji za brak faktycznej sprzedazy.

oznacz moderatorów
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@kola_cola napisz tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243 powinno udać Ci się odzyskać prowizję. 

oznacz moderatorów
Client:58025408
#12 Orędownik#

a regulaminie allegro piszą że nie ma prowizji za sprzedaż na allegro lokalnie, jest tylko bezzwrotna opłata za obsługe transakcji i tylko wtedy gdy płatność z góry zostanie dokonana.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@kola_cola zapoznałam się z Twoją sprawą i przesłałam do odpowiedniego zespołu. Opłata za obsługę transakcji na Allegro Lokalnie jest bezzwrotna, dlatego wymagamy odstąpienia od umowy Kupującego, aby mieć pewność, że decyzja o rezygnacji wynikła z jego inicjatywy. W Twoim przypadku widzimy, że wielokrotnie kontaktowałeś się z Kupującym i prosiłeś o anulowanie zamówienia, a Twoje wiadomości pozostawały bez odpowiedzi, dlatego opłata została skorygowana. Powinieneś otrzymać od nas jeszcze wiadomość w tej sprawie. Cieszę się, że tutaj napisałeś i że udało się rozwiązać Twój problem!    

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
kola_cola
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za interwencję. Sprawa rozwiązana.

oznacz moderatorów