Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 2 czerwca 2023 roku został zakupiony używany odtwarzacz DVD marki Pioneer, model DV-410V. W tym samym dniu wysłałem sprzęt, a na e-mail Klienta p. Marka wysłałem również zdjęcia z pakowania oraz film z testu ów odtwarzacza DVD. Dziś, tj. w poniedziałek 5 czerwca, po odbiorze paczki Klient stwierdził, że odtwarzacz ma problemy z czytaniem jakiegokolwiek nośnika, czy to CD, czy DVD. Nadmienię, że Klient wyraźnie zaznaczył, iż ja solidnie i dobrze spakowałem ten towar. Zawsze tak pakuję, aby zminimalizować ryzyko, za które ja nie ponoszę odpowiedzialności, gdyż paczka z InPost zawsze jest ubezpieczona. Z tej racji, posiadając niezbite dowody w postaci zdjęć z pakowania oraz film z testu tego sprzętu wnioskuję o wypłacenie mojemu Klientowi pełnej kwoty tej transakcji. Oczywiście w każdej chwili jestem w stanie wysłać te zdjęcia oraz film za pomocą innych środków komunikacji, niż e-mail, ponieważ film zajmuje 5GB pojemności.
Z góry uprzejmie dziękuję za okazaną troskę i pomoc w tej sprawie.
Uszanowanie
Łukasz
P.S.
Link do aukcji:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/pioneer-dvd-dv410v-stan-dobry-100-sprawny
Składa reklamację, więc musisz ją rozpatrzyć, masz pewność i dowody ze działa to odrzuć, możesz także poprosić o odesłanie.
Wydaje mi się, że to Klient - kupujący powinien złożyć reklamację, ale nie do mnie, tylko do firmy przewozowej, w tym wypadku do InPostu. Ja nie ponoszę w tym wypadku odpowiedzialności, jeśli ewidentnie, przed pakowaniem otwarzacz DVD działał, a po przewozie do miejsca odbioru, Klient stwierdził, że jest niesprawny. Uszkodzenie powstało w wyniku niedbalstwa i rzucania kartonem, podczas przeładunków.
Przesyłka uszkodzona- kupujacy składa u przewoźnika, przesyłka nie uszkodzona- reklamuje do Ciebie nie działający sprzęt.
Nie zgadzam się z tą retoryką. Sprzęt działał w momencie gdy go pakowałem. Jest na to dowód, bo zawsze, niezależnie, czy coś kosztuje 100zł, czy 10000zł to nagrywam film z testu sprzętu. Mam dowód, w postaci filmu i zdjęć z pakowania, że po pierwsze sprzęt jest sprawny na chwilę przed pakowaniem oraz zdjęcia są dowodem, że nie zaniedbałem odpowiedniego zabezpieczenia na czas przewozu towaru do Klienta.
https://youtu.be/Kci_HQ4ibiA
@ArekSkowronski jeśli sprzedałeś jako osoba prywatna to odpowiadasz za paczkę z towarem do momentu wydania w ręce przewoźnika i nic cię nie obchodzi co sie z nią stało w transporcie ani w jakim stanie dojedzie do kupującego ty miałeś tylko spakowac tak jak życzy sobie przewoźnik.
Uokik jest zdania że zawsze paczkę reklamuje u przewoźnika odbiorca powinien wnieść reklamacje na stronie przewoźnika plus złożyć do reklamacji protokół szkody w terminie do 7 dni od odebrania paczki.
Nie daj się jako osba prywatna wciągnąć w jakies skladanie reklamacji do przewoźnika, reklamacje kupującego odrzuć na podstawie dowodów ktore masz na działanie sprzętu.
Kupujący pisze że paczka cała a sprzęt nie działa, to o jakim składaniu reklamacji do przewoźnika piszecie?
@milka1234567890 pisze również że ma dowód na działanie sprzetu przed wysłaniem więc kiedy powstala szkoda? Nie trzeba zniszczyć opakowania by towar uszkodzić wystaczy rzucać paczką
Każdy kupujacy ma prawo złożyć u sprzedającego także prywatnego reklamację. Pisze wyraźnie że odtwarzasz nie działa.Nie wprowadzaj w błąd sprzedającego(jak to piszesz zawsze izrael-bredzisz) musisz taką reklamację rozpatrzyć.
@LEW433 znowu się po części z Tobą zgodzę, tylko troszku tym wpisem szkodzisz kupującemu, bo czekając na odmowe od sprzedawcy nie zdąży spisać protokołu do reklamacji ale jak kiedyś pisałeś nie ma obowiązku 😄
Masz rację nie działający sprzęt reklamuje się u sprzedawcy ale on ją odrzuca @ArekSkowronski bo wysyłał sprawdzony i sprawny sprzęt ma na to dowody @ArekSkowronski nie zapomnij odrzucić reklamację do 14 dni !!! a że w przypadku sprzedaży prywatnej ryzyko uszkodzenia czy utraty przechodzi w momencie wydania jak wspomiał @az1rael kupujący powinien spisać protokół do 7 dni i złożyć reklamację do przewoźnika 🙂
@ArekSkowronski napisz kupującemu że reklamację odrzucasz i podpowiedz co ma zrobić, niech spisze protokół i złoży reklamację 🙂
Tak protokół szkody może zrobić, ale zauważ że napisał ze paczka nie jest uszkodzona. Nie mamy także kontaktu z kupującym.
A czytaleś czy znowu klepiesz farmazony pisze wyraźnie nagrany film z pakowania i testowania sprzętu przez spakowaniem to kiedy powstala szkoda? Trzeba ci rozrysowywać wniosek przyczynowo skutkowy czy zaczniesz sam myśleć?
Bredzisz, spakowanie nie ma znaczenia i nie zabrania składania reklamacji, zamilcz jak chcesz pisać głupoty. Nigdzie nie napisałem że za przesyłkę odpowiada sprzedający po nadaniu.
oczywiście, odniosę się do tego to tak samo przesyłka nie ma uszkodzonego kartonu ale ktoś mógł tym **piiip**yknąć za przeproszeniem o podłogę i karton będzie cały ale coś mogło się naruszyć w środku ::)