Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem router na Allegro Lokalnie. Kupujący jedank stwierdził, że chce go zwrócić, więc go odesłał i otrzymał zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki. Jednak mineły 3 tygodnie od zwrotu, a kupujący zaznaczył na Allegro, że dyskusja nadal nie została rozwiązana. Co zrobić w takiej sytuacji? Bo jest to ewidenta próba wyłudzenia pieniędzy od Allegro protect. Kwota nie jest mała, bo jest to 868zł.
@kamilekmc20 Zwracałeś przez AF czy przelewem na wskazane konto? > jeżeli przez AF to napisz to w dyskusji, niech sobie sprawdzą > jeżeli przelewem to załącz plik potwierdzenia > poproś o pomoc doradcę
Kupujący wysłał router pocztą - przesyłka pobraniowa.
@kamilekmc20 Odebrałeś?
Tak. Odebrałem przesyłkę, a kupujący otrzymał pełen zwrot. Doszło nawet do sytuacji, że Allegro zablokowało mi konto, ale po przesłaniu im dowodu zwrotu pieniędzy, blokada została zdjęta. Jednak kupującemu nadal proponują zwrot pieniędzy... To totalnie nie ma sensu.
@kamilekmc20 Oczekujesz sensownego działania ze strony Allegro > to tak jakbyś czekał w wigilię na pogaduszki z kotem lub psem🤣
Kupujący wysłał router kurierem DPD trzy tygodnie temu - przesyłka pobraniowa. Dzisiaj zaznaczył, że dyskusja nie została rozwiązana, a Allegro zaproponowało mu zwrot pieniędzy z Allegro Protect. Mimo tego, że trzy tygodnie temu wysłałem w dyskusji screen, że przesyłka jest odebrana, a kupujący otrzymał pełen zwrot.
Jeszcze masz opcje we wniosku Allegro Protect żeby to pokazać, dowód że odebrał, a może nie otrzymał jednak?
@kamilekmc20 Pisz dalej w dyskusji > ale masz nauczkę na przyszłość > nigdy nie odbieraj zwrotów wysłanych "za pobraniem" > jeżeli masz zwrot, to zwykła wysyłka i zwrot kasy przez AF
Sprzedaż odbyła się przez Allegro Lokalnie, a moderator w dyskusji proponował wysyłkę za pobraniem.
@kamilekmc20 Od razu widać, że moderator z łapanki > do mnie też kiedyś babka zwróciła aparat za pobraniem > nie przyjąłem paczki > później dzwoniła i przepraszała > okazało się, że aparat był potrzebny dla 10-latka na kurs fotografowania, a nauczycielka zasugerowała, że to kiepski sprzęt > Canon 10D full wypas > wytłumaczyłem jej, że jak w tamtym okresie to był całkiem przyzwoity i w miarę niedrogi aparat do nauki pracy z lustrzanką > potem dzwoniła jeszcze raz i była zadowolona, syn też
Moderator nie miał prawa sugerować takiej przesyłki > odpowiedź "z czapy"
@Ziolko39 po zapoznaniu się z relacją tylko jednej strony, będę wdzięczna jeśli powstrzymasz się od oceniania, że moderatorzy są z łapanki, bo w całej tej dyskusji wypowiedzi moderatora nie budzą żadnych zastrzeżeń.
@kamilekmc20 dodatkowo, przed chwilą kupujący oznaczył dyskusję jako rozwiązaną.
@kamilekmc20 A może na przyszły raz napiszesz prawdę zamiast zmyślać > szkoda, że się wypowiadałem pod Twoim postem > jesteś lepszy kombinator☹️
@_HolaOla_ Sorry😍 > czyli nie tylko kupujący kręcą > sprzedający też > poprawię się
@kamilekmc20 przeczytałam całą Twoją dyskusję z kupującym i chciałabym sprostować kilka informacji. Po pierwsze dokonujesz transakcji z konta żony, po drugie, najpierw żądałeś, by kupujący dostarczył Ci urządzenie osobiście (nie za pośrednictwem kuriera, tylko osobiście we wskazanych przez Ciebie miejscowościach). 09.01.2024 r. nasz pracownik w dyskusji napisał: "Uznana reklamacja jest dla kupującego bezpłatna. Sprzedający ma obowiązek zwrócić koszt towaru oraz koszt przesyłek." Natomiast dzień później 10.01. sam zaproponowałeś wysyłkę za pobraniem: "Witam. Proszę o wysłanie routera kurierem. Przesyłka pobraniowa. Płatność przy odbiorze 800zł. Pozdrawiam." Informacje, o możliwości oznaczenia dyskusji jako nierozwiązanej i możliwym zwrocie z Allegro Protect to wpisy automatyczne, dodawane przy każdej dyskusji, która trwa powyżej 30 dni.
@kamilekmc20 Nie ma takiego obowiązku, nie musi zamykać dyskusji. Widocznie coś nie poszło tak. Oczywiście dostaje komunikat- przypominający od Allegro o zamknięciu.
Co mogło pójść nie tak skoro dostał pełen zwrot wraz z kosztami przesyłki? Stwierdził, że należy mu się jeszcze więcej? xD
@kamilekmc20 Nie należy się więcej, masz potwierdzenie zwrotu a oni sugerują rekompensatę? moim zdanie nie dostanie a jakby już dostał to nie powinno to być z konsekwencjami dl Ciebie.
Wiem, bo mam dowód na to, że kupujący otrzymał zwrot pieniędzy. Dziwi mnie jednak to, że mimo tego Allegro nic z tym nie robi i nadal proponuje zwrot kupującemu... Najwyraźniej ktoś wymyślił sobie świetny pomysł na biznes.