Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
3 tygodnie już czekam aż kupujący cokolwiek się odezwie w dyskusji, allegro go pyta czy sprawa rozwiązana a on tylko Nie. Kolejne odpowiedź allegro to będzie złóż wniosek o allegro protect, co pewnie będę musiał pokryć, mimo, że kupujący nie ma dowodów na wadliwy produkt, bo jestem pewien, że on działa. Jestem prywatnym sprzedawcom, sprzedaje 3 produkty miesięcznie może, a każdy może otwierać dyskusje i napisać, że coś nie działa.
Chodzi o allegro lokalnie.
Dlaczego ta platforma traktuje sprzedawców jak jakiś wyklętych? Ani razu jeszcze nie stanęła po mojej stronie. Da się tu zadzwonić jakoś do allegro żeby ktoś to telefonicznie wyjaśnił dlaczego to tak działa?
Dla platformy liczą się głównie kupujący. Nic tu się więcej dodać nie da.
Wybierz odpowiednią treść i na końcu wypełniania jest szansa że będzie możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej.
Co jest dziwne, bo to co ja sprzedaje nawet na tej platformie nie ma 😅 Nie starają się zaangażować sprzedających, najlepsze to było jak aktywowałem allegro Smart dla kupujących, a się okazało, że ja mam dopłacać 4.90 do każdej przesyłki, próbowałem znaleźć taką informację gdziekolwiek i nic takiego nie było, nie ma w ogóle wspomnianych informacji na żadnej oficjalnej stronie, że sprzedający będzie pokrywał koszt wysyłki. Przy produkcie za 40zl mam 2.5zl prowizji, jakieś dziwne promocje na wyróżnienia, gdzie nagle.okres wyróżnienia mija i mam dopłacić 14zl.
Na prawdę ta platforma nie nadaje się do sprzedaży pojedynczej.
Bardzo trudna platforma dla wszystkich
Tutaj artykuł
a tam
Jeśli masz Allegro Smart!, możesz aktywować Smart! bez limitu. Usługa nie jest dostępna, jeśli korzystasz ze Smart! na Start lub Smart! Student.
Gdy aktywujesz Smart! bez limitu, Twoje oferty zachowają oznaczenie Smart!, po tym jak wykorzystasz limit 6 wysyłek w kwartale.
Za kolejne wysyłki paczki Smart!:
Nie dopłacisz do przesyłki z ogłoszeń z oznaczeniem Smart! jeśli:
Pani podczas rozmowy telefonicznej powiedziała, że kupujący zawsze ma podczas zakupów prawo do roszczeń do 14 dni. Wczoraj zakończył się termin dyskusji, a kupujący dostał jeszcze 1 dzień do decyzji i będę, nie będę się musiał ustosunkować.
A powodem dyskusji jest, było?
Generalnie sprzedaje akumulatorki. Podaje model słuchawek pod który pasują, napięcie, pojemność, tak aby klient mógł zamówić prawidłowe akumulatorki. Klient napisał, że obie słuchawki mu się grzeją od tych akumulatorków, sprzedałem już ich z kilkadziesiąt, nigdy nie miałem takiej sytuacji i zaproponowałem, że może zamówił nieodpowiednie napięcie pod te słuchawki i może żeby sprawdził czy na pewno odpowiedni model zamówił. Ja nie mogę przyjść takiej reklamacji, bo wszystkie potrzebne informacje na ich temat są w opisie. Pani podczas rozmowy sama nie wierzyła w to, że jakiekolwiek prawo może być po stronie sprzedającego, bo liczy się prawo konsumenta i to jest najważniejsze.
I jednoznacznie odrzuciłeś reklamację?
@Bogi_Abi "najlepsze to było jak aktywowałem allegro Smart dla kupujących, a się okazało, że ja mam dopłacać 4.90 do każdej przesyłki"
Profesjonalni sprzedawcy dopłacają zdecydowanie więcej 😉