Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mamy taki problem. Niedawno sprzedaliśmy telefon na allegro lokalnie gdzie w opisie było napisane że telefon jest uszkodzony ma pęknięty wyświetlacz i nie wiemy czy działa czy ma jakieś blokady, że był kupiony na części wyświetlacz miał być w nim cały a przyszedł uszkodzony dodam że był wystawiony na licytację Samsung a32. Kilka dni po odbiorze kupujący zrobić dyskusje. W której twierdzi że go oszukaliśmy ponieważ rozebrał telefon a klapka była sklejona na klej b7000. Po wypowiedzeniu się w dyskusji kupujący stwierdził że części w środku telefon nie są oryginalne bateria jest inna i wyswietlacz. Jednak skąd mogliśmy wiedzieć skoro go nie rozbieraliśmy. Moim zdaniem nie zatailismy prawdziwego stanu telefonu ponieważ po prostu o tym nie widzieliśmy skoro go nie rozkręcaliśmy. Co możemy zrobić w takim przypadku. Allegro każe nam opisać dlaczego rezygnujemy z reklamacji. Mamy jakaś szansę na wygranie tej sprawy ?
@Sprzedajemy19 ma prawo reklamować a Ty masz prawo odrzucić reklamację, a może klient podmienił co potrzebował i teraz chce oddać, najlepiej poproś go o odesłanie na reklamację zobaczysz co odpisze czy się zgodzi czy będzie bał że wyjdzie że podmienił części 🙂 wtedy sprawdzisz jak to wygląda i podejmiesz decyzję !
Kupujący zaczął wysyłać nam zdjęcia jak telefon jest rozkręcony. Nie wiemy jakie były tam części i czy je podmienił. Nadal mamy przyjmować reklamacje ?
@Sprzedajemy19 to jak nie wiesz to ciężko będzie to udowodnić, po drugie w opisie nie było informacji co jest w środku uważa że reklamacja jest bezzasadna i można ją odrzucić ale problem jest z allegro bo mogą wypłacić odszkodowanie z POK 😞 decyzja należy do Ciebie, odrzuć reklamację opisz że towar został wysłany zgodnie z ofertą i nie pisałeś nigdzie co jest w środku zobaczysz jak potoczą się sprawy 🙂
Allegro wypowiedziało się w dyskusji że prosi o uzasadnienie dlaczego odrzucam reklamacje a jak odpisuje dlaczego to twierdzi że taka odpowiedź że nie może być.
@Sprzedajemy19 jaki dajesz uzasadnienie ?
Niestety muszę od pana odrzucić reklamację. Moim zdaniem kupił pan telefon po taniości gdzie pisało że telefon jest sprzedawany jako uszkodzony. Skąd mogliśmy wiedzieć że wnętrze telefonu jest inne tak jak pan twierdzi skoro go nie rozbieraliśmy. Takiego czegoś nie widać. Skąd mogliśmy wiedzieć że telefon był rozbierany lub w jakim stanie jest w środku skoro go nie rozbieraliśmy. To nie jest żadne świadome zatajenie wady.
To, że Państwo nie sprawdzili urządzenia po zakupie od poprzedniego sprzedającego to nie moja wina. Ja sprawdziłem i uważam, że towar jest niezgodny z opisem.
Tak nam odpisał kupujący
My mamy podjąć za Ciebie decyzję reklamacyjną? Nawet nie wiemy jak wyglądała ta oferta.
Jeżeli sprzedawałeś telefon Samsung a32 a w środku pod obudową było coś innego to klient ma rację. Może też być tak jak pisze kostas11 i klient może kombinować.
Jeżeli nie wiesz co tak naprawdę sprzedałeś to jednak lepiej przyjąć taką reklamację.
Powiem tak kupujący twierdzi że to są części zamienne a nie oryginalne. Tylko my nie wiedzieliśmy jakie części są w środku ponieważ nie rozkręcaliśmy telefonu.
@Sprzedajemy19
Najlepiej daj link do oferty.
Jeżeli przedmiotem oferty był uszkodzony telefon Samsung, a w środku znajdowały się części niepochodzące fabrycznie z tego telefonu (o czym nie było napisane w ofercie) to za nieoryginalność (lub niekompletność) wnętrzności odpowiadasz jako sprzedawca z rękojmi i reklamacja kupującego może być jak najbardziej zasadna.
Natomiast możesz zwrócić się z podobnym roszczeniem (regres) do sprzedawcy u którego Ty nabyłeś ten telefon (jeżeli faktycznie nie wiedziałeś co kupujesz).