Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Mam kłopot z kupującym. Jestem osobą prywatną, która wystawiła przedmiot na sprzedaż. Kupujący kupił pełnowartościowy i nowy produkt a nastepnie bez mojej zgody Po prawie 2 tygodniach go do mnie odeslal .Produkt był rozpakowany i użyty. Poinformowałam kupującego że nie wyraziłam zgody na zwrot i odeslam produkt z powrotem do kupującego.
Po miesiącu od odesłania przeze mnie przedmiotu do kupującego, on ponownie odesłał go do mnie zadając zwrotu pieniędzy.
Czy ktoś może doradzić co w takiej sytuacji?
Pozdrawiam
patikaza
Po raz kolejny poinformuj że nie wyrażasz zgody na odstąpienie od umowy, poproś o przesłanie opłaconej etykiety lub wyznacz czas i miejsce na odbiór tej rzeczy oraz poinformuj, że jeśli nie zostanie odebrana to ją zutylizujesz.
@patikaza po co odbierasz przesyłki skoro nie wyrażasz zgody na zwrot , a klient podał jakikolwiek powód odesłania produktu ?
No właśnie u tu jest kolejny problem, że kurier zostawił mi ta przesyłkę w skrzynce, nikt z domowników nie kwitował odbioru.
Tak też było za pierwszym razem, zostawił i odjechał.
Więc wezwij kupującego do odebrania ponieważ towar nadal jest jego własnością.
Powód podał, ze innego produktu się spodziewał. Opinie wyraził po użyciu.
@patikaza napisz że ma odebrać w ciągu 7 dni a potem zaczniesz naliczać za magazynowanie 2 zł dziennie a jak wartość magazynowania przekroczy wartość produktu, przejmiesz go na własność 😄
@patikaza to niech sobie go odsprzeda sam bo jego opinia cię nie obchodzi, sprzedaż prywatna widziały gały co kupowały następnym razem napisz do niego masz tydzień na przesłanie etykiety odbiorczej bo towar zgodnie z prawem zostanie zutylizowany a paczek nie odbieraj a tym bardziej nie odsyłaj