Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam taki problem. Sprzedałem używana pralkę na Allegro lokalnie, ale od ponad miesiąca kupujący jej nie odbiera.jest z nim słaby kontakt. Nie odbiera telefonów. W dyskusji na Allegro co chwila wymyślą nowy powód dlaczego nie mógł odebrać. A to choryza to nie ma samochodu, a to samochód się zepsuł. Albo umawia się i nie przyjeżdża. Ile jestem zobligowany czekać? Czy kupujący może mnie tak przetrzymywać w nieskończoność? Niby ko takt jest, ale podejrzewam że taka zabawa może trwać w nieskończoność.
Dziękuję za pomoc!
Głowy nie dam. Ale z tego co kojarzę to wspominali tu o wyznaczeniu ostatecznego terminu oraz o wprowadzeniu opłaty za magazynowanie za każdy dzień.
@-Malekith- Ja również nie dam sobie głowy uciąć co do szczegółów ale generalnie sprawa wygląda tak:
Wyznaczasz kupującemu ostateczny termin odbioru oraz informujesz go, że w przypadku braku wywiązania się z obowiązku odebrania towaru będziesz naliczać dzienną opłatę za przechowywanie.
Podstawą jest artykuł 551.KC.