Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujacy reklamuję towar, zwraca do sprzedawcy, kto odpowiada za uszkodzenia paczki w momencie zwrotu?
@KOTARACZEK Kupujący, czyli nadawca, masz tu:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-zabezpieczyc-przedmiot-i-prz...
@KOTARACZEK nadawca, ale pod warunkiem że spisałeś protokół szkody przy odbiorze jak były widoczne uszkodzenia opakowania, lub w ciągu 7 dni protokół jak karton był cały, brak takiego protokołu czyli przyjąłeś bez zastrzeżeń Twój problem, oddajesz kasę i masz nauczkę na przyszłość 🙂
Inaczej, ja jestem Sprzedający a klient zwrócił mi towar, który uszkodzili w transporcie, czy mam prawo obciążyć tego delikwenta za uszkodzenia, nie sprawdziłem paczki przy kurierze, ponoć nie mam obowiazku
@KOTARACZEK jak wiem co napisałem że jesteś sprzedawca, jak chcesz teraz udowodnić że Ci nie spadł produkt ? tylko uszkodził się w transporcie ? jak nadawca ma to reklamować bez protokołu, oddaj kasę i zapomnij nauczka na przyszłość, inaczej allegro Ci pomoże bo nie masz żadnej podkładki 😞
@KOTARACZEK Ten kto uszkodził, jeśli nadawcą był kupujący i uszkodził przewoźnik, on składa reklamację u przewoźnika. W sytuacjach spornych, gdy trudno ustalić kto uszkodził towar, a Ty mu nie zwrócisz wpłaty, może on ubiegać się o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to zazwyczaj oznacza poważne kłopoty dla sprzedawcy.
Jakie kłopoty dla sprzedawcy?A co ja jestem winny?
@KOTARACZEK Widać jeszcze nie wiesz, że tu kupujący zawsze ma rację, a Allegro stanie za nim murem. I jak taki typ dostanie zwrot z POK, Tobie mogą np. zawiesić konto... Bo tak i nikogo nie interesuje, że to nie Twoja wina. To Polska, Allegro.
@KOTARACZEK No takie, że Allegro staje "zazwyczaj" po stronie kupującego i jak złoży wniosek do POK i otrzyma zwrot, to od ciebie zażądają zwrotu kasy, mogą także zablokować konta.