anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie ma przycisku do wygenerowania etykiety przy zamówieniu za które klient już zapłacił.

MAMY ROZWIĄZANIE!
JanJ901
#8 Zapaleniec#

Bardzo proszę o szybką pomoc w rozwiązaniu problemu.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@JanJ901 Cześć. Masz na myśli zamówienie z Allegro Lokalnie? Kupujący wybrał opcję dostawy "Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata". Taką paczkę nadasz w Managerze Paczek InPost lub w aplikacji InPost.

Etykiety z poziomu Allegro Lokalnie można wygenerować wyłącznie dla przesyłek "Allegro Paczkomaty InPost": https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes... 

oznacz moderatorów
JanJ901
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, bardzo mi Pani pomogła

oznacz moderatorów