anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można wysłać zapytania jako sprzedający - dlatego piszę TUTAJ

dkucicki
#8 Zapaleniec

Dzień dobry

W sumie to dwie sprawy. 

Jedna że nie można w ogóle wysłać zapytania ze strony 
Gdyż mimo informacji, że 

Zamówienie, którego dotyczy problem(opcjonalnie)

to w ogóle nie znajduje jakiejkolwiek sprzedaży, ani po dacie ani po numerze aukcji.
a bez tego nie można wysłać takiego zapytania  😞


a sprawa właściwa 

Sprzedałem (za 151 pln)

4 maj 2025, 12:04

Emblemat Naszywka Desant 6PDPD Czerwona 16 Batalion Powietrznodesantowy

bae97848-bcb2-46ed-bc70-223fb0f6c7ea

 

zapłaciłem za przesyłkę (11,43pln)

12 maj 2025, 22:32

Allegro Lokalnie - przesyłka InPost

Numer nadania: 660166178526611110881236

 

Niestety, przesyłka z winy InPost - zaginęła.

 

Z ubezpieczenia dostałem kwotę wylicytowaną przez kupującego (151 pln)

zareklamowałem sprzedaż na Allegro i dostałem zwrot środków za w/w transakcję

 

10 lip 2025, 10:47 (11,93 pln)

Emblemat Naszywka Desant 6PDPD Czerwona 16 Batalion Powietrznodesantowy

bae97848-bcb2-46ed-bc70-223fb0f6c7ea

 

Natomiast nie otrzymałem zwrotu za niedostarczoną przesyłkę czyli 11,43.

Paczka od 12 maja jest "w doręczeniu"

 

Jak mogę otrzymać ten zwrot za przesyłkę ? Podczas Reklamacji nie było w ogóle możliwości zwiększenia kwoty odszkodowania o koszt przesyłki. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dkucicki Jeśli chodzi o formularz kontaktowy to możesz bez problemu do nas napisać nie podając zamówienia. (zamówień Allegro Lokalnie w tej sytuacji system nie wyszuka)

Reklamowałeś przesyłkę za pośrednictwem Inpost? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dkucicki
#8 Zapaleniec

Tak, została zareklamowana i ubezpieczyciel zwrócił pieniądze ale za sam towar (151 pln)
i pieniądze zostały już odesłane do kupującego. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dkucicki Ale czy przesyłka została zareklamowana u Inpost? Czy kontaktowałeś się z nami? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dkucicki
#8 Zapaleniec

reklamowałem całość w InPost. Dostałem zwrot tylko za niedostarczony towar

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, @dkucicki 

w imieniu firmy InPost przepraszamy za niedogodności. W zaistniałej sytuacji sugerujemy podjęcie bezpośredniego kontaktu w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dodatkowo, mogę zasugerować złożenie drugiej reklamacji i ubieganie się o zwrot środków za niewykonaną usługę.

oznacz moderatorów

dkucicki
#8 Zapaleniec

Podjąłem bezpośredni kontakt z firmą InPost
Dostałem taką odpowiedź
 
cytuję:

Szanowny Kliencie,

 

opłata za nadanie nie została pobrana przez firmę INPOST.

oznacz moderatorów