Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie listu, nie mogę wygenerować listu przewozowego na inpost. Klient opłacił przesyłkę klikam w utwórz etykietę, kilka sekund i dalej nic. Żadnej etykiety żadnej informacji nic
@Grigol2 Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi?
Mam dokładnie ten sam problem. Klikam, jest kółeczko ładowania i nic, znowu pojawia się przycisk "utwórz etykietę". Odświeżam przeglądarkę i żadnych zmian.
@ktrya Chodzi o dwa ostatnie zamówienie z 10 stycznia? Klient nie dokonał płatności ani nie wybrał metody dostawy za to zamówienie, dlatego etykieta nie jest generowana.
Nie, chodzi o zamówienie z 22.12 (z kupującym ustaliliśmy późniejszy termin wysyłki).
@ktrya Musisz uzupełnić numer budynku punktu nadania przesyłki.
Przepraszam, ale nie rozumiem. Jaki numer budynku punktu? Przecież od kilku miesięcy już nie wybiera się punktu nadawczego. Nie ma na to miejsca w formularz. Mam już wybrany rozmiar paczki i dane paczkomatu odbiorczego, wszystko co potrzeba, jedynie nie chce działać przycisk "utwórz etykietę".
Edit: Zrozumiałam, że chodzi o adres, a nie punkt. Zadziałało, dziękuję.