anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wygenerować listu przewozowego na inpost

Grigol2
#1 Nowicjusz#

Jak w temacie listu, nie mogę wygenerować listu przewozowego na inpost. Klient opłacił przesyłkę klikam w utwórz etykietę, kilka sekund i dalej nic. Żadnej etykiety żadnej informacji nic

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Grigol2 Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi? 

oznacz moderatorów

ktrya
#2 Obserwator#

Mam dokładnie ten sam problem. Klikam, jest kółeczko ładowania i nic, znowu pojawia się przycisk "utwórz etykietę". Odświeżam przeglądarkę i żadnych zmian.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ktrya Chodzi o dwa ostatnie zamówienie z 10 stycznia? Klient nie dokonał płatności ani nie wybrał metody dostawy za to zamówienie, dlatego etykieta nie jest generowana. 

oznacz moderatorów

ktrya
#2 Obserwator#

Nie, chodzi o zamówienie z 22.12 (z kupującym ustaliliśmy późniejszy termin wysyłki).

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ktrya Musisz uzupełnić numer budynku punktu nadania przesyłki. 

oznacz moderatorów

ktrya
#2 Obserwator#

Przepraszam, ale nie rozumiem. Jaki numer budynku punktu? Przecież od kilku miesięcy już nie wybiera się punktu nadawczego. Nie ma na to miejsca w formularz. Mam już wybrany rozmiar paczki i dane paczkomatu odbiorczego, wszystko co potrzeba, jedynie nie chce działać przycisk "utwórz etykietę".

 

Edit: Zrozumiałam, że chodzi o adres, a nie punkt. Zadziałało, dziękuję.

 

oznacz moderatorów