Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę Państwa, prośba mojej żony o aktywację rachunku w Allegro została odrzucona pod pretekstem jakoby żona, cytuję: "nie jest właścicielem rachunku użytego w procesie aktywacji".
Jest to niezgodne ze stanem rzeczywistym, gdyż moja żona JEST wraz ze mną współwłaścicielem konta osobistego w banku Millennium S.A. Jej status w tym koncie jest identyczny z moim, a ja jakoś posiadam konto w Allegro i Allegro Lokalnie.
Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy i umożliwienie mojej żonie dokonywania transakcji kupna i sprzedaży na Allegro. Jednocześnie nadmieniam, że nie mamy zamiaru wysyłać takiej "instytucji" jak Allegro skanów umowy o prowadzenie konta przez bank Millennium S.A., skanów dowodu osobistego, itp. Wara Wam od tego, jakiego rodzaju konto posiadamy w banku Millennium S.A., jest to wyłącznie nasza sprawa!
dotyczy konta Allegro o nazwie:
Bez wyrazów szacunku i bez pozdrowień,
Krzysztof [edytowano]
@KrzysztofSz1956 Dzień dobry Krzysztofie. Jeśli żona chce uzyskać informacje na temat etapu weryfikacji konta, to powinna ona skontaktować się z nami bezpośrednio, ze swojego konta.
Na podanym przez Ciebie koncie nie figurujesz jako małżonek, zatem rozwiązaniem będzie uzupełnienie danych konta żony o te informacje: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta, a następnie ponowne zlecenie przelewu weryfikacyjnego z Waszego wspólnego konta bankowego.
Proszę Panią, żona otrzymała taką wiadomość:
Twoja prośba o aktywację konta w Allegro została odrzucona. Wpłaconą kwotę 1,01 zł zwrócimy w ciągu 3 dni roboczych na rachunek bankowy, z którego zlecono przelew.
Weryfikacja wykazała, że nie jesteś właścicielem rachunku użytego w procesie aktywacji. Korzystając z opcji Szybka aktywacja konta. możesz zlecić przelew wyłącznie z własnego rachunku bankowego.
Proszę coś z tym zrobić, bo kłamiecie w żywe oczy twierdząc, że żona nie jest właścicielem rachunku podanego w procesie rejestracji jej konta. I to byłoby na tyle!
@KrzysztofSz1956 Krzysztofie, jeśli przelew został zlecony z Waszego wspólnego konta (na którym powinny widnieć dane Was obojga), to w takim wypadku żona powinna przesłać nam potwierdzenie przelewu, na którym będą widoczne pełne dane nadawcy. Potwierdzenie proszę przesłać przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...