Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Omyłkowo wystawiłam już sprzedaną książkę drugi raz. Niestety, owa omyłkowo wystawiona książka została niemal natychmiast kupiona. W ciągu pół godziny poinformowałam Kupującego o pomyłce i jednocześnie w tej samej wiadomości zapewniłam, że zwrócę całą wpłaconą kwotę jak tylko prześle mi nr konta bankowego do zwrotu. Niestety, Kupujący w odpowiedzi z oburzeniem zażądał wysłania mu kupionej książki i nie przesłał nr-u konta. Jak rozwiązać tę sytuację? Dodam że cena przedmiotu to 15 złotych - była to moja prywatna używana książka.
Dziękuję z góry za poradę
Znajdź na Allegro taką samą książkę w podobnym stanie i zamów na adres kupującego. I po kłopocie 😊
@Kaliope_Brzeg a jeżeli na allegro nie ma drugiej takiej książki w tej cenie?
Wydaje się, że zakup był na allegro lokalnie tak więc negatywa ci nie wystawi...
Jeszcze raz poprosił bym kupującego na czacie o numer konta do zrobienia zwrotu. Jeżeli odmówi to poczekał bym aż założy dyskusję i tam napisał, że oczekujesz od niego na numer konta aby dokonać zwrotu 😉
Oj, no może tak być. Choć unikaty za 15 zł raczej rzadko bywają. W każdym razie jeśli jest drugi egzemplarz na Allegro to bezstresowo można wybrnąć z kłopotu.
Oczywiście zawsze można czekać aż kupujący się złamie i poda numer konta 😊
Ewentualnie poczekać do 20 czerwca i zwrócić wpłatę kupującemu przez Allegro Finanse 😊
Zwróć kupującemu środki przez Allegro Finanse.
I wytłumacz mu, że nie możesz wysłać czegoś, czego już nie posiadasz. I przeproś za zaistniałą sytuację.
Jak długo będzie uparty?🤔 Należy uważać na takie pomyłki z wytawianiem ofert.
@LEW433 na szczęście allegro poszło po rozum do głowy w sprawie i ten kupujący będzie mógł być uparty na allegro lokalnie tylko do 21 czerwca tego roku 😉
Allegro wprowadza na szczęście możliwość najprostszego rozliczenia się z kupującym na lokalnie poprzez AF w razie błędu czy innej kwestii jeżeli chodzi o brak finalizacji transakcji. Tak więc nie będzie najmniejszego problemu z oddaniem wpłaconej kwoty 😉
Dzisiaj po, kilku dniach wysyłania przeze mnie przypominajek z prośbą o podanie nr-u konta, Kupujący wreszcie dostarczył tę informację i kwota już do niego wróciła. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Szczególnie cieszy wiad, że po 20-ym czerwca miałabym możliwość zwrócenia kwoty nawet gdyby Kupujący uparcie odmawiał podania nr-u konta.