Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałam paczkę ,Pani kupująca jej nie odebrała ,przegapiła powiadomienie z automatu po terminie odbioru paczka do mnie wróciła . Jest gotowa do na odbioru a wiem to by tylko dlatego ,że wrzuciłam ja do śledzonych . Nie wiem jak ja teraz odebrać z paczkomatu ,nie mam żadnego kodu do odbioru paczki ?
Regulaminowy czas na odbiór paczki wynosi 2 dni, czyli dokładnie 48 godzin. Czas odmierzany jest od dokładnej godziny umieszczenia paczki w paczkomacie, Jeśli zatem kurier zarejestruje ją o godzinie 16, to termin możliwości jej odbioru upłynie o godzinie 16 po upływie dwóch dni. Przesyłki z paczkomatów InPost można odbierać przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Nieodebrana paczka Inpost, po przekroczeniu tego czasu, zostaje odesłana do odpowiedniego oddziału, skąd wyruszy w drogę powrotną do nadawcy.Jednak zanim to nastąpi, przesyłki zwrotne są przechowywane w oddziale jeszcze przez 3 dni. W tym czasie istnieje jeszcze możliwość odbioru paczki, jednak już nie w paczkomacie, a bezpośrednio w oddziale. Po tym terminie – jeśli przesyłka nie zostanie odebrana, trafia do oddziału usytuowanego najbliżej paczkomatu, w którym została nadana. Nadawca paczki ma natomiast 7 dni na jej odbiór. Ale na czas pandemii opcja odbioru w oddziale nie działa: Paczki nie można odebrać z oddziału w ciągu 7 dni po upływie terminu odbioru w paczkomacie. Jeśli nie przedłużysz czasu o 48h w paczkomacie, jest zwracana do nadawcy.
@LEW433 skopiował "swój" tekst stąd; https://www.google.com/search?q=Regulaminowy+czas+na+odbi%C3%B3r+paczki+wynosi+2+dni%2C+czyli+dok%C5...
Dostaniesz powiadomienie.
@izabela186 Kurier przyniesie Ci ją na adres podany do zwrotów w zakładce Zwroty. Jeżeli nie masz zakładki Zwroty, zapytaj o odbiór paczki na infolinii; 722 444 000 oraz 746 600 000.
@izabela186 przesyłka zwrotna jest dostarczana pod adres nadawcy, nie musisz odbierać jej z paczkomatu, kurier dostarczy ją do Ciebie 🙂