Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
(nie)ciekawa sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy. otóż na allegro lokalnie kupujący nie odebrał przesyłki z paczkomatu. wróciła do mnie i za to nie ponosiłem opłaty. ale kupując telefonicznie wyraził chęć otrzymania kupionego przedmiotu. podobno nie dostał powiadomienia z Inpost, że przesyłka na niego czeka. czy jest jakaś możliwość wysłania powtórnie tej samej paczki na ten sam adres gratis (tzn. w cenie obsługi transakcji)? reklamacja w Inpost pewnie będzie długo trwała i trudno będzie udowodnić czyja to wina, itd... a z kolei przesyłka B to znowu 14zł w plecy. z góry dziękuję za odp.
@artbiron W takiej sytuacji, jeśli kupujący chce ponownej wysyłki, powinien Ci za nią dopłacić. Nie wyślesz ponownie tej samej paczki za darmo. Jeżeli InPost rozpatrzy Twoją reklamację pozytywnie, zwróci Ci kaszt pierwszego nadania.
@artbiron niech zapłaci za ponowną wysyłkę i mu wyślij. Pewnie nie czyta wiadomości email tylko czeka na sms z inpost a one czasem nie dochodzą w smsie
no to chyba byłoby na tyle. tak tez myślałem, ale miałem nadzieję, że ktoś miał inne (pozytywniejsze) doświadczenia. dziękuję za głosy i niech nowy rok Wam sprzyja 🙂