Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient odebrał paczkę zakupioną na Allegro lokalnie z dostawą smart do paczkomatu. Po otwarciu kartonu, pomimo zabezpieczenia styropianem, folią bąbelkową i folią z powietrzem figurka została uszkodzona przez pęknięcie rączki zapewne przez ogromna siłę nacisku innego ciężkiego przedmiotu. Czy jest szansa odzyskania wartości przedmiotu lub może w trakcie rozpakowywania przez kupującego co tez mogło mieć miejsce? Czy muszę wysłać kupującemu jego pieniądze lub nowy produkt jeśli mam go w większej ilości sztuk? Jak rozwiązać ten problem?
@mazur21eee sprzedałeś jak firma czy osoba prywatna ???
Na pewno zacznijcie od spisania protokołu szkody !!!! Potrzebne do reklamacji !!!!
Jako osoba prywatna.
@mazur21eee to zgodnie z KC wydanie towaru jest w momencie przekazania paczki przewoźnikowi 🙂
Kasy od razu nie musisz oddawać, wyślij kupującemu pełnomocnictwo do złożenia reklamacji i odzyskania odszkodowania, jest tylko jedno ale jak przewoźnik stwierdzi że było źle zapakowane to Ty za to odpowiadasz i będziesz musiał oddać kasę lub wysłać nowy produkt 😞
Produkt był bardzo dobrze zapakowany mam nawet zdjęcia. Miałem świadomość, ze to tworzywo sztuczne i zapakowałem w filię bąbelkową, folie z powietrzem takie duże separatory i oryginalne styropiany i karton. Jak mam udowodnić, ze dobrze zapakowałem towar.
@mazur21eee na razie niech kupujący spisze https://inpost.pl/protokol i to jak najszybciej 🙂 potem niech złoży reklamację https://inpost.pl/reklamacja potem będziesz się martwił kto zawinił 🙂
Reklamację składa kupujący
Może zrobić swoje zdjęcia przesylki z zewnątrz i od środka możesz mu wysłać swoje, musi spisać protokół szkody do 7 dni zgłosić reklamację u kuriera im szybciej tym lepiej
To reklamację niech składa kupujący.