anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produkt uszkodzony przy dostawie Allegro lokalnie smart Inpost czy Inpost zwróci wartość produktu.

mazur21eee
#7 Wielbiciel#

Klient odebrał paczkę zakupioną na Allegro lokalnie z dostawą smart do paczkomatu. Po otwarciu kartonu, pomimo zabezpieczenia styropianem, folią bąbelkową i folią z powietrzem figurka została uszkodzona przez pęknięcie rączki zapewne przez ogromna siłę  nacisku innego ciężkiego przedmiotu. Czy jest szansa odzyskania wartości przedmiotu lub może w trakcie rozpakowywania przez kupującego co tez mogło mieć miejsce? Czy muszę wysłać kupującemu jego pieniądze lub nowy produkt jeśli mam go w większej ilości sztuk? Jak rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@mazur21eee sprzedałeś jak firma czy osoba prywatna ???

Na pewno zacznijcie od spisania protokołu szkody !!!! Potrzebne do reklamacji !!!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mazur21eee
#7 Wielbiciel#

Jako osoba prywatna.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mazur21eee to zgodnie z KC wydanie towaru jest w momencie przekazania paczki przewoźnikowi 🙂

Art. 548. § 1. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.

Kasy od razu nie musisz oddawać, wyślij kupującemu pełnomocnictwo do złożenia reklamacji i odzyskania odszkodowania, jest tylko jedno ale jak przewoźnik stwierdzi że było źle zapakowane to Ty za to odpowiadasz i będziesz musiał oddać kasę lub wysłać nowy produkt 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mazur21eee
#7 Wielbiciel#

Produkt był bardzo dobrze zapakowany mam nawet zdjęcia. Miałem świadomość, ze to tworzywo sztuczne i zapakowałem w filię bąbelkową, folie z powietrzem takie duże separatory i oryginalne styropiany i karton. Jak mam udowodnić, ze dobrze zapakowałem towar.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mazur21eee na razie niech kupujący spisze https://inpost.pl/protokol i to jak najszybciej 🙂 potem niech złoży reklamację https://inpost.pl/reklamacja potem będziesz się martwił kto zawinił 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Reklamację składa kupujący

Może zrobić swoje zdjęcia przesylki z zewnątrz i od środka możesz mu wysłać swoje, musi spisać protokół szkody do 7 dni zgłosić reklamację u kuriera im szybciej tym lepiej

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To reklamację niech składa kupujący.

oznacz moderatorów