Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytania:
1. Czy jest możliwość śledzenia przesyłki po wygenerowaniu etykiety na Allegro Lokalne? Czy otrzymuję informację, że klient otrzymał przesyłkę?
2. Czy jest możliwość nie umieszczania danych adresowych nadawcy na etykiecie Allegro Lokalne?
3. Czy wszystkie powyższe warunki spełnię, nadając przesyłkę poprzez zeskanowanie kodu z wygenerowanej etykiety i nadaniu przesyłki przez aplikację InPost?
Dziękuję
Witam, mam pytania:
1. Czy jest możliwość śledzenia przesyłki po wygenerowaniu etykiety na Allegro Lokalne? Czy otrzymuję informację, że klient otrzymał przesyłkę?
2. Czy jest możliwość nie umieszczania danych adresowych nadawcy na etykiecie Allegro Lokalne?
3. Czy wszystkie powyższe warunki spełnię, nadając przesyłkę poprzez zeskanowanie kodu z wygenerowanej etykiety i nadaniu przesyłki przez aplikację InPost?
Dziękuję
@Kamara8 spieszę z odpowiedziami:
1. Nie ma możliwości śledzenia przesyłki na stronie Allegro Lokalnie, ale możesz to robić na stronie przewoźnika, ponieważ znasz numer przesyłki, a kupujący dostanie informację o jej nadaniu ale tylko od przewoźnika.
2. Aby etykieta została poprawnie wygenerowana pole z adresem nadawcy musi być wypełnione i te dane "muszą mieć sens", czyli jeśli będzie tam wpisane np. XXXX to nie uda się wygenerować etykiety. Te dane są podstawione automatycznie, ale możesz je edytować, aby to zrobić wybierz proszę "popraw dane".
3. Jeśli dobrze rozumiem pytanie, to przesyłkę możesz nadać tylko w paczkomacie. Przy wybranym paczkomacie nadawczym skanujesz kod przesyłki z wygenerowanej etykiety i umieszczasz ją w skrytce. Opłata będzie doliczona do Twojego rachunku Allegro w momencie zamknięcia drzwi skrytki.
Gdybyś miała jeszcze jakieś pytania to chętnie pomogę 🙂