Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Próbuję zweryfikować konto do wypłaty. Najpierw wpisałem konto, które nie było moje, wiec środki wróciły ale konto nie zostało zweryfikowane.
Teraz chciałbym zweryfikować moje konto w REVOLUT, ale cały czas mam informacje "Weryfikacja w toku" a przy próbie zmiany konta nie mam opcji wyboru "na konto zagraniczne".
Czy ktoś miał kiedyś taki problem? Kontakt z telefoniczny z Allegro graniczy z cudem, a ja nie jestem w stanie odzyskać swoich pieniędzy.
Pozdrawiam
Bartek
@bartekkunc tutaj znajdziesz instrukcję, jak prawidłowo aktywować rachunek do wypłat Revolut.
Witam,
Próbuję zweryfikować konto do wypłaty. Najpierw wpisałem konto, które nie było moje, wiec środki wróciły ale konto nie zostało zweryfikowane.
Teraz chciałbym zweryfikować moje konto w REVOLUT, ale cały czas mam informacje "Weryfikacja w toku" a przy próbie zmiany konta nie mam opcji wyboru "na konto zagraniczne".
Czy ktoś miał kiedyś taki problem? Kontakt z telefoniczny z Allegro graniczy z cudem, a ja nie jestem w stanie odzyskać swoich pieniędzy.
Pozdrawiam
Bartek