Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam na Allegro lokalnie szafkę, która kupujący musi odebrać ode mnie i zapłacić przy odbiorze. Kupujący zadzwonił do mnie i poinformował że przez nie uwagę kupił szafkę i nie ma możliwości odbioru, w związku z czym zrezygnował z zakupu. Czy muszę opłacić prowizje od sprzedanej szafki, jeśli kupujący zrezygnował z jej zakupu?
@marka891 Pisz tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d prośbę o zwrot opłaty dobrze ją uzasadniając (najlepiej dowodem potwierdzającym słowa niedoszłego kupującego). Mogą zwrócić, ale nie muszą.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Postaraj się o jakiś dowód na rezygnację kupującego i poproś o zwrot opłat tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...