Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupił wczoraj wystawiony przeze mnie smartfon, ale jak twierdzi pomylił się w opcjach dostawy. Były 2 allegro inpost I odbiór osobisty, w końcu zrezygnował z zakupu, a ja muszę ponownie wystawić przedmiot. Czy będę obciążony kosztami nieudanej transakcji??
@urwisekk To zależy. Jeśli po zakupie klient wybrał odbiór osobisty, to tak, opłata będzie naliczona. Jeśli wybrał dostawę InPost i nie zapłaci z góry, to nie. Przy braku zapłaty z góry w ciągu 5 dni od zakupu Allegro nie nalicza prowizji na Allegro Lokalnie i aukcja się odnawia automatycznie po tym czasie.
Jeżeli wybrał odbiór osobisty i masz naliczoną opłatę, poproś o jej anulowanie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz pisemną rezygnację kupującego.
Witaj. Mam na sms potwierdzający że rezygnuję, w związku z czym podepne ta korespondencję. Dzięki za podpowiedź