anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedałam kurtkę zimową,na allegro lokalne. Zwróciłam pieniędze ,czy k

MAMY ROZWIĄZANIE!
Anna60709703
#8 Zapaleniec#

Sprzedałam kurtkę męską za 89zl, Na allegro lokalne, kupujący zgłosił ze towar nie zgodny z opisem .na dyskusji allegro podał konto bankowe do zaplaty. Zrobiłam przelew Pan otrzymał w poniedziałek 24 02. .pytanie  :kiedy kupujący zwróci kurtkę.  

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
komis-bell
#21 Demiurg#

@Anna60709703 Pytaj kupującego. To jest tylko publiczne forum 😉

oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Anna60709703, kupujący powinien odesłać towar do 14 dni od złożenia oświadczenia o zwrocie. Najlepiej będzie, jeśli to z nim skontaktujesz się w sprawie wysyłki przedmiotu. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Anna60709703
#8 Zapaleniec#

Kupujący chce odesłać za pobraniem ,ja nie zgadzam się został przedstawiony  wydruk przelewu pieniędzy na rachunek  bankowy który nakazał allegro na dyskusji. Pytam się czy allegro lokalne wysyla link na zwrot kurtki?

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Anna60709703 Jeśli uznałaś reklamację to musisz odebrać kurtkę na swój koszt.
Prześlij kupującemu np. kod nadania z aplikacji Inpost.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@komis-bell to nie zakup konsumencki 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@julienail jaki zwrot ( zakup C2C ) skąd 14 dni 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Anna60709703 serio ? klient zgłasza reklamację, odsyła towar a Ty podejmujesz decyzję czy reklamacja jest zasadna ( oddajesz co wpłacił oraz koszt odesłania ) lub odrzucasz i prosisz o odebranie towaru 🙂 

Napisz do kupującego i przypomnij że czekasz 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
fox_paws
#16 Inspirator#

@kostas11 @Anna60709703 Nie wiem czy to przyniesie efekt. Kupujący miał kurtkę z pustymi kieszeniami, teraz ma kurtkę i pełne kieszenie.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów
Anna60709703
#8 Zapaleniec#

No nie tak ,kupujący zgłosił  reklamację do dyskusji, na allegro  i monitoruje  moją  i reklamującego. Zrobiłam zwrot pieniędzy. Chodzi o to że ma być link, do odesłania kurtki  

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Anna60709703 Co dokładnie masz na myśli pisząc "link, do odesłania kurtki"?


oznacz moderatorów
fox_paws
#16 Inspirator#

@komis-bell Może do śledzenia paczki. Nawiasem mówiąc, Allegro powinno przy rejestracji wymagać uzupełniania testu Ravena...

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów
pecela
#18 Luminarz#

@Anna60709703

Zwrot środków o ile nie uzgodniono inaczej kończy sprawę reklamacji. Kupujący nie ma już obowiązku odsyłania towary, bo sprzedawca zwracają środki rezygnuje z przedmiotu (bo np. koszt przesyłki przekracza wartość przedmiotu).

A linków do odesłania przedmiotów na Allegro Lokalnie nigdy nie było i raczej nie będzie. Przy zwrocie kupujący odsyła na swój koszt (o ile sprzedawca się zgodzi na zwrot) a przy reklamacji to kwestia dogadania. Albo kupujący odsyła na swój koszt i po uznaniu reklamacji sprzedawca zwraca mu koszt przesyłki na podstawie rachunku lub faktury, albo sprzedawca pokrywa koszt przesyłki z góry (np. wysyłając etykietę lub kod nadania). 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Anna60709703, warunki odstąpienia powinny być ustalone między Tobą a kupującym. 
Na Allegro Lokalnie nie ma możliwości wygenerowania kodu do zwrotu przesyłki. Klient musi nadać zwrot we własnym zakresie. Koszt odesłania towaru leży po stronie kupującego – chyba że zgodzisz się go ponieść.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Anna60709703
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za te instalacje, kupujący otrzymał pieniądze, a teraz chce nastraszyć mnie że wyrzuci kurtkę do śmieci, podałam mu adres, e-mail i telefon .zgodziłam się  zapłacę za zwrot . Nie wiedziałam że Allegro lokalne nie ma zwrotów towaru.

oznacz moderatorów
pecela
#18 Luminarz#

@Anna60709703

Jeżeli chodzi o zwroty to nie ma znaczenia czy sprzedajesz na Allegro, czy Allegro Lokalnie. Liczy się to, czy jesteś firmą czy osobą prywatną, bo nabywca ma prawo do zwrotu tylko jak sprzedajesz jako firma.

W twoim przypadku nie był to zwrot, lecz reklamacja, a tą musisz rozpatrzyć niezależne od tego czy jesteś firmą czy osobą prywatną (ale osoba prywatna może skrócić lub wyłączyć rękojmię za wady). Jeżeli uznałaś reklamację, to musisz pokryć koszt odesłania towaru, chyba że jest ci on zbędny.

A i następnym razem opisuj aukcję dokładniej. Możesz trafić na kupującego, który zamiast reklamacji, zgłosi sprawę na policję o oszustwo (bo de facto wysłanie innego przedmiotu niż w ofercie można zakwalifikować jako oszustwo).

oznacz moderatorów
Anna60709703
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za wyjaśnienie, temat rozwiązany. Kupujący odesłał kurtkę a ja zapłaciłam za przesyłkę.  Moja strata to 27 zł....

oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

?

a dlaczego zwracałaś srodki przed odesłaniem kurtki???

To jest właściwa kolejność?? 

oznacz moderatorów
Anna60709703
#8 Zapaleniec#

Tak nakazał allegro lokalne  ,na dyskusji  która zgłosił kupujący  ,potem dowidzialam się, że to inaczej działa jak na allegro "głównym,,   jestem osobą prywatna a nie firmą 🤭dużo kupuję i czasem zwracam towar ( smart ulatwia życie 😁

oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

Nie kupuje tego

nawer na lokalnie to tak nie dziala

odsyla- zwrot srodkow

nie odwrotnie 

oznacz moderatorów