Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem zgodnie z instrukcją przedmiot. Z tym że ja posiadam na emailu i tu na allegro informacje o tym że wysłałem i że paczka została odebrana. Po dwóch dniach osoba pisze do mnie że nie otrzymała paczki i że nie ma kodu i informacji o paczce.
Na AL przy zakupie od prywatnego sprzedającego odpowiadasz za przesyłkę do chwili nadani, musisz udowodnić kupującemu że wysłałeś a jak się zagubiła to kupujący składa reklamację u przewoźnika.
No mam na e-mail wiadomość że wysłałem paczkę
Dobrze wyślij kupującemu, a jaka metoda wysłania przez Allegro czy samodzielnie? i kupujący otrzymał nr przesyłki i kod do odbioru?
Poprzez paczkomaty InPost.Wysłałem to kupującemu jak i inf że mi potwierdziło odbiór. A kupujący mówi że kodu nie dostał
Kod dostaje na maila sms i w zakładce "Moje zakupy" to się pokrywa z tym co piszesz a może nie wie gdzie szukać. Napisz mu jak nie otrzymał, prześlij mu swoją historię drogi przesyłki, niech składa reklamację u przewoźnika.
Dzięki zaraz nap do tej osoby.