anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedałem torebkę z przesyłka z pobraniem, a kupujący nie odebrał przesyłki

wieslaw718
#1 Nowicjusz
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@wieslaw718  no i...🤔 , pewnie chciałbyś odzyskać prowizję i kasę za wysyłkę?, to teraz poproś kupującego, aby na piśmie odstąpił od umowy😉

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Życie

oznacz moderatorów

dannyboy666
#9 Pomysłodawca

Od wielu, wielu lat nie udostępniam wysyłki za pobraniem i jestem przeszczęśliwy. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@wieslaw718 przykro mi, nie mamy możliwości zwrócenia Ci poniesionej opłaty za dostawę tej przesyłki i jej powrót do Ciebie. Abyśmy zwrócili opłatę za obsługę tej transakcji, napisz proszę za pomocą formularza i prześlij odstąpienie od kupującej lub link do śledzenia przesyłki, który potwierdzi, że nie została odebrana. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dannyboy666
#9 Pomysłodawca

Na początek e-mail do kupującego:

Wezwanie do zapłaty

Wzywam Pana/Panią do zapłaty kwoty xx zł wraz z ustawowymi odsetkami od dnia xx-xx-xxxx tytułem zwrotu kosztów nadania i odesłania zamówionej przesyłki kurierskiej.

W dniu xxx r. poprzez serwis aukcyjny www.allegro.pl zamówił Pan towary o łącznej wartości xx zł. Koszt przesyłki pobraniowej wyniósł xx zł. Pomimo dwukrotnego awizowania przesyłki (w dniach xxx.) nie została ona przez Pana/Panią odebrana, co naraziło mnie na konieczność pokrycia kosztów nadania przesyłki, jak również kosztów jej odesłania (dodatkowe xx zł).

Wobec powyższego wzywam Pana/Panią do zapłaty wskazanej należności w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego wezwania na rachunek bankowy nr: xxx. Brak zapłaty w wyznaczonym terminie spowoduje, że sprawa skierowana zostanie na drogę postępowania sądowego, co narazi Pani/Panią na dodatkowe koszty.

oznacz moderatorów