Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@wieslaw718 no i...🤔 , pewnie chciałbyś odzyskać prowizję i kasę za wysyłkę?, to teraz poproś kupującego, aby na piśmie odstąpił od umowy😉
Życie
Od wielu, wielu lat nie udostępniam wysyłki za pobraniem i jestem przeszczęśliwy.
@wieslaw718 przykro mi, nie mamy możliwości zwrócenia Ci poniesionej opłaty za dostawę tej przesyłki i jej powrót do Ciebie. Abyśmy zwrócili opłatę za obsługę tej transakcji, napisz proszę za pomocą formularza i prześlij odstąpienie od kupującej lub link do śledzenia przesyłki, który potwierdzi, że nie została odebrana.
Na początek e-mail do kupującego:
Wezwanie do zapłaty
Wzywam Pana/Panią do zapłaty kwoty xx zł wraz z ustawowymi odsetkami od dnia xx-xx-xxxx tytułem zwrotu kosztów nadania i odesłania zamówionej przesyłki kurierskiej.
W dniu xxx r. poprzez serwis aukcyjny www.allegro.pl zamówił Pan towary o łącznej wartości xx zł. Koszt przesyłki pobraniowej wyniósł xx zł. Pomimo dwukrotnego awizowania przesyłki (w dniach xxx.) nie została ona przez Pana/Panią odebrana, co naraziło mnie na konieczność pokrycia kosztów nadania przesyłki, jak również kosztów jej odesłania (dodatkowe xx zł).
Wobec powyższego wzywam Pana/Panią do zapłaty wskazanej należności w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego wezwania na rachunek bankowy nr: xxx. Brak zapłaty w wyznaczonym terminie spowoduje, że sprawa skierowana zostanie na drogę postępowania sądowego, co narazi Pani/Panią na dodatkowe koszty.