Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedawałam na Allegro Lokalnie przedmiot z płatnością przy odbiorze. Towar był drogi i teraz mam do rozliczenia z Allegro kilka set złotych. Ale towar nie został wykupiony. Kupujący nie odpowiada na telefon i email. I co teraz z tym zrobić?
Będzie ciężko odzyskać prowizję przy tym systemie ale napisz, dobrze byłoby mieć jakiś dowód na brak transakcji, nie udostępniaj takiej metody >odbiór osobisty i pobrania: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Jest tu juz identyczny temat dotyczący agregatu za 80.000zł. Znajdz i poczytaj jakie rady ludzie tam dawali.
Generalnie radzili wysłać...i jak wróci to bedzie dowód na... 🙂
Tak, mogłabym tak zrobić. Ale adres w profilu użytkownika i ego telefon po prostu nie istnieje.
@art_sale Niestety takie sytuacje to codzienność na bublu, jakim jest Allegro Lokalnie. Sprawę w sądzie masz wygraną, jeśli zdecydujesz się pociągnąć kupującego do odpowiedzialności (zwrot wszystkich kosztów).
@Barzy_TPI tylko kogo pociągnąć do odpowiedzialności, jeśli konto jest na lewe dane albo i bez żadnych danych, nie trzeba ich w ogóle podawać, aby kupić na lokalnie.
@vonNogay Jeśli Allegro tak ewidentnie i jawnie umożliwia łamanie prawa i pozwala na nie, to być może ich trzeba pociągnąć do odpowiedzialności. Przecież poziom bezpieczeństwa na Allegro Lokalnie (zerowy, zwłaszcza dla sprzedających) to jakaś kpina.