anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Tranzakcja nie doszła do skutku a prowizja została zabrana

GLATZAUDIO
#1 Nowicjusz#

Sprzedałem kolumny z opcją odbioru własnego. Niestety klient się nie pojawił i nie ma z nim, kontaktu a prowizja za sprzedaż została pobrana

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

Skontaktuj się z kupującym i poproś o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i potwierdzenia że transakcja nie została sfinalizowana. 
Mając takie oświadczenie napisz przez kontakt allegro i poproś o anulowanie prowizji. 
Na przyszłość - odbiór osobisty udostępniaj tylko po przedpłacie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@GLATZAUDIO Żeby otrzymać zwrot prowizji należy napisać do Allegro i najlepiej mieć dowód na brak transakcji:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów