Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W podobnym czasie sprzedałem towar na innym portalu, a zanim zdjąłem ogłoszenie z Allegro Lokalnie, ktoś już towar kupił. Napisałem o tym klientowi i aby spróbował w miarę możliwości anulować zakup. Klient prosi o zwrot środków na konto. Wybrał dostawę allegro paczkomaty, zatem towar muszę chyba wysłać? Czy jeśli zwrócę mu pieniądze na konto, a nie wyślę towaru, nie będę miał później problemów? I czy mogę jeszcze w jakiś sposób uniknąć prowizji Allegro, lub chociaż uzyskać zwrot za przesyłkę z której nikt nie skorzystał?
@Client:94426056 Zasadniczo powinieneś towar wysłać. Jeżeli nie masz już towaru, musisz oddać klientowi pieniądze na konto bankowe, które Ci poda. Przez Allegro nie oddasz. Po zwrocie wpłaty nie będziesz miał problemów ze strony Allegro.
O zwrot prowizji poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz pisemną rezygnację kupującego z towaru i potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Dziękuję za pomoc. A co może stanowić pisemną rezygnację? To może być screenshot rozmowy? Czy powinienem go dosłownie poprosić o skan pisemnej rezygnacji?
To może być jakikolwiek tekst, w którym on rezygnuje z towaru i prosi o zwrot wpłaty.