Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odzyskasz jak masz dowód na brak transakcji, piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@Client:69659677 jeśli nie doszło do sprzedaży, a została pobrana opłata za obsługę transakcji, proszę napisz do nas za pomocą tego formularza i załącz dowody na to, że transakcja nie doszła do skutku. Odpowiedni zespół zweryfikuje Twoje zgłoszenie i wykona korektę, jeśli będzie to możliwe.
Czy na allegro tego nie widać ?
Nie koniecznie widać na AL, tam masz tylko jedną metodę którą generujesz etykietę przez Allegro, resztę nadajesz samodzielnie.
@Client:69659677 kiedy zamówienie jest opłacane poza Allegro Finanse, np. gdy kupujący wybrał "płatność przy odbiorze" to nie widać statusu płatności.