Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wydrukowałem już etykietę, ale w międzyczasie doszliśmy z kupującym do wniosku, ze ponieważ mieszkamy blisko, przesyłka jest delikatna i o nietypowym rozmiarze, lepiej przekazać ją osobiście. Czy muszę coś zrobić w tej sprawie? Ja nic nie płacę za przesyłkę (Smart), ale nie jestem pewien, jak to wygląda po stronie nabywcy.
@Vertigo_12 jeżeli kupujący nie zapłacił za transport to nic nie musisz robić. Abyś tylko miał to na piśmie, że odebrał osobiście.
Super, dziękuję Poproszę go o podpisanie kwitu. A co, jeśli zapłacił?
A Ty masz Smarta a on "nie wiadomo" to albo zapłaciła za przesyłkę i mu oddasz przy okazji albo ma Smarta i nie zapłacił, wyjaśni się jak Ci podpiszę.
No ale czemu w sumie mam mu oddawać, skoro przesyłki nie było. To on powinien dostać zwrot.
A ten zwrot to od kogo? jak kupujący płaci nie mając Smarta to płaci za towar+koszt przesyłki.