Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Zgłoszone wczoraj do Allegro ale zero odpowiedzi, po za potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Czyli norma w tym żałosnym serwisie.
Sprawa o tyle dziwna że adresem odbiorcy jest paczkomat i klient z niego korzystał wielokrotnie. Ale tym razem Allegro po raz kolejny udowadnia że grzebią w danych i nie sprawdzają co popsuli.
Minęły ponad 24godz od zgłoszenia. Ja od wczoraj chce wysłać i nie mogę. Klient zapłacił i się wkurza że nie może dostać paczki.
Ogarnijcie to bo bierzecie prowizje na poziomie premium z serwisem poniżej firm garażowych.
Ale te błędy masz w allegro przy nadawaniu czy w inpoście przy nadawaniu paczek z allegro?
Jeżeli w allegro to edytuj po prostu dane klienta i popraw co piszczy że źle, też mam tak co kilka zamówień, np jest ul. warszawska30 i trzeba spację dać, albo kod pocztowy w miejscowości.
Czytaj Moderatorze z zrozumieniem !!!
Jest jak byk w temacie Błąd przy tworzeniu etykiety.
@Pietruszka2 spróbuj proszę teraz.
Nie wiem co tam namieszaliście w danych adresowych paczkomatów skoro klientowi to działało od zawsze. A wczoraj nagle pojawił się tam przecinek i to nie z winy klienta.
Teraz po Waszej interwencji jest ok
Szkoda że trzeba było to eskalować tutaj, zamiast normalnie obsłużyć zgłoszenie w serwisie w ciągu paru godzin.
@Pietruszka2 z numerem paczkomatu wszystko było w porządku, ale to w swoim adresie kupujący dodał niedozwolony znak, stąd system nie chciał go zaakceptować. Usunęłam go i z tego co widzę, udało Ci się już wygenerować etykietę, więc problem rozwiązany 🙂
Trzeba mieć odwagę by publicznie zrzucać winę na klienta.
To jest adres paczkomatu nie klienta.
@Pietruszka2 czy to jest fragment ze strony Inpostu?
Tak
@Pietruszka2 dziękuję, zgłoszę to do poprawki i przepraszam za tę sytuację.