Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu na allegro lokalnie, środki za zakup zostały pobrane z mojego konta bankowego. Sprzedający twierdzi że zapomniał zakończyć sprzedaż nie ma już tego towaru. Twierdzi że nie otrzymał nalwzności że środki znajdują się na allegro. Jaka jest procedura zwrotu środków.
Procedura jest taka że jak sprzedajacy nie ma towaru to zwraca Ci kasę, to że ma środki na koncie Allegro to nie twoja sprawa, niech on sobie aktywuje konto do wypłat, tu jest instrukcja dla sprzedającego: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all... Tobie ma zwrócić środki i jak nie będzie chcial to otwórz dyskusję, zaraz zwróci: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@72dorka Procedura jest taka że sprzedający ma "niezwłocznie" odesłać wpłacone pieniadze. Ciebie nie obchodzi gdzie sprzedający trzyma kasę, w banku czy na Allegro, on ma pieniądze oddać.
Zgłaszasz problem w opcjach zakupu, jeśli sprzedający nie zwróci pieniedzy otrzymasz rekompensatę z Allegro Protect. Tylko że to trochę trwa, musisz pilnować i przypominac.
@72dorka chodzi o zamówienie z 23.11.2023?
Sprzedający otrzymał wpłatę i może ją zwrócić przez Allegro Finanse.
W tej zakładce sprawdzi, że ją otrzymał, a tutaj może ją do Ciebie zwrócić. W razie problemów może do nas napisać 🙂