anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy kupującemu bez zwrotu towaru ani otrzymania faktury

budomat-handel
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

  kupujący zamówił ode mnie towar, który przez błąd w systemie miał zły stan magazynowy (nie jest dostępny). Zadzwoniłem do kupującego, żeby poinformować go o całej sytuacji i poprosić o anulowanie zamówienia. Kupujący zgodził się, ale zamiast anulowania zgłosił zwrot towaru. Do zakupu nie została wystawiona faktura, numeru paczki także nie było, zamówienie oznaczone jako nowe. Czy mogę po prostu zwrócić mu pieniądze w formularzu zwrotu, czy wymaga to jeszcze jakichś dodatkowych czynności? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@budomat-handel normalnie oddaj kasę, zwrot prowizji będzie automatyczny i zapomnij 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@budomat-handel możesz zwrócić pieniądze kupującemu tak jak pisał również @kostas11. Poinformuj o tym kupującego.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@gdvorek o czym mam informować kupującego ? przecież kupujący zgłosił zwrot towaru 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@kostas11 nie Ty, tylko @budomat-handel

Warto poinformować o zleconym zwrocie - oczywiście nie masz takiego obowiązku.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów