Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący zamówił ode mnie towar, który przez błąd w systemie miał zły stan magazynowy (nie jest dostępny). Zadzwoniłem do kupującego, żeby poinformować go o całej sytuacji i poprosić o anulowanie zamówienia. Kupujący zgodził się, ale zamiast anulowania zgłosił zwrot towaru. Do zakupu nie została wystawiona faktura, numeru paczki także nie było, zamówienie oznaczone jako nowe. Czy mogę po prostu zwrócić mu pieniądze w formularzu zwrotu, czy wymaga to jeszcze jakichś dodatkowych czynności?
@budomat-handel normalnie oddaj kasę, zwrot prowizji będzie automatyczny i zapomnij 🙂
@budomat-handel możesz zwrócić pieniądze kupującemu tak jak pisał również @kostas11. Poinformuj o tym kupującego.
@gdvorek o czym mam informować kupującego ? przecież kupujący zgłosił zwrot towaru 🙂
@kostas11 nie Ty, tylko @budomat-handel.
Warto poinformować o zleconym zwrocie - oczywiście nie masz takiego obowiązku.